راهکار شرکت‌های امنیتی برای مقابله با تروجان‌های قفل کننده صفحه و اخاذ

با شایع شدن تروجان‌های قفل کننده صفحه که اطلاعات مالی یا کاربری را از کاربران اخاذی‌ می‌کنند، شرکت‌های امنیتی نیز در تولید محصولات خود امکان مقابله خودکار با این آسیب‌پذیری‌ را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس، پس از ماجرای حذف ایران در بین ارائه‌دهندگان رسمی در سایت محصولات امنیتی کسپرسکی، این چهارمین سال است که محصولات این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی به زبان فارسی تولید می‌شود.

کسپرسکی در نسخه جدید محصولات آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی خود، دو ویژگی جدید را متناسب با شرایط روز اضاضه کرده است. قابلیت Automatic Exploit Prevention به ‌طور خودکار با آسیب‌پذیری‌های ناشی از به‌روز نبودن یا عدم برخورداری نرم افزارها از اصلاحیه‌ مقابله می‌کند و دسترسی و فعالیت‌ نرم‌افزارهای آسیب‌پذیری را محدودیت می‌کند.

همچنین قابلیت protection against screen lockers برای محافظت در برابر آسیب‌ رایج تروجان‌های قفل کننده صفحه پیش‌بینی شده؛ این تروجان‌ها با قفل کردن صفحه اطلاعات مهم مالی یا کاربری را از کاربر اخاذی می‌کنند.

دانلود رایگان نسخه آزمایشی آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی 2015 از سایت رسمی این شرکت روسی به آدرس http://irkaspersky.com/kaspersky-persian-2015 امکان پذیر است و کاربران می‌توانند به مدت یک ماه از امکانات این محصولات به طور کامل و به زبان فارسی استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =