شیوه جدید کلاه‌برداری هکرها از مشتریان AT&T

گروهی از هکرهای ناشناس با ارسال پیام‌های جعلی به تلفن همراه مشتریان شرکت AT & T به کلاه برداری از آنها پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا گروهی از هکرهای ناشناس با ارسال پیام‌های جعلی به تلفن همراه مشتریان شرکت AT & T به کلاه برداری از آنها پرداختند.در "حملات فیشینگ"، کلاهبرداران اینترنتی در تلاش هستند تا با ارسال ایمیل‌های جعلی قربانیان خود را فریب داده و به اطلاعات شخصی و مالی آنها دست یابند.

اما به تازگی گروهی از هکرها به جای ارسال ایمیل، به ارسال پیام‌های متنی روی آورده‌اند و متن آنها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که واقعی به نظر می‌رسند.برنامه نویسی با نام دنی گرانت (Dani Grant)، این خطر امنیتی را شناسایی کرده و گزارش آن را به شرکت AT & T ارائه کرده است. به گفته وی AT&T از مجموعه‌کدهای کوتاه استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا مشتریان قادر به تشخیص پیام‌های قانونی و فیشینگ نباشند.

دنی گرانت در گزارش خود بیان می‌کند: "لینک‌هایی در این پیام‌ها وجود دارند که واقعی  به نظر می‌رسند و گویی کاربران را به وب‌گاه AT&T یا همان att.com هدایت می‌کند، در حالی که آنها به وب‌گاهی با نام dl.mymobilelocate.com هدایت می‌شوند."گرانت مشکلات مذکور را به عنوان یک هشدار امنیتی به شرکت AT&T گزارش کرده است، اما این شرکت  ادعای وی را رد می‌کندAT&T.

بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی تلفن ثابت، سرویس‌دهنده پهنای‌باند اینترنت و دومین اپراتور تلفن همراه در آمریکا است. این شرکت، در سال 2012 بعنوان هفتمین شرکت بزرگ آمریکایی بر پایه میزاندرآمد، انتخاب شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  6