مصاحبه شکلکی وزیر خارجه استرالیا

وزیر خارجه استرالیا در اولین مصاحبه سیاسی خود با استفاده از اس ام اس و شکلک‌های آن، با صورت سرخ شده از عصبانیت، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را توصیف کرد و با فرستادن شکلک مردی در حال دویدن تونی ابوت، نخست‌وزیر کشورش را به تصویر کشید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سایت اینترنتی «بازفید» به صورت اس‌ام‌اسی با جولی بیشاپ، وزیر خارجه استرالیا مصاحبه کرد.


خانم بی‌شاپ در این مصاحبه تنها با استفاده از شکلک‌ها پاسخ سوالات را داد. در همین حال سخنگوی وی در این باره گفت: وزیر خارجه این چالش را که به او پیشنهاد شده بود، پذیرفت.

وزیر خارجه استرالیا در پاسخ به سوالی درباره تونی ابوت با تصویری از یک مرد در حال دویدن و برای وزیر ارتباطات او تصویری از یک موبایل فرستاد. او همچنین در توصیف پوتین، از یک چهره قرمز با چشمانی عصبانی و لبانی آویزان استفاده کرد.

بیشاپ در ادامه این مصاحبه شکلکی برای توصیف روابط کشورش با آمریکا از یک تیک، شست رو به بالا و چهره‌ای خندان و برای توصیف روابط کشورش با چین نیز تقریباً از همین شکلک‌ها استفاده کرد. او برای به تصویر کشیدن روابط استرالیا و اندونزی نیز از همین شکلک‌ها در کنار یک چهره غمگین استفاده کرد.

بیشاپ طی این مصاحبه اس‌ام‌اسی نشان داد که گربه را به سگ ترجیح می‌دهد، روح حیوانی‌اش میمون و تفریحات نه‌چندان خوبش کفش‌های پاشنه بلند، شیرینی و دونات است. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تمایل دارد که روزی نخست‌وزیر شود، شکلک نگاه بی‌تفاوتی را ارسال کرد. 


 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =