۴۰ شبکه اجتماعی فعال در مواد مخدر

با وجود همه اقداماتی که ما به عنوان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر انجام می دهیم نظام سلطه نیز به حرف اعلام طرفداری می کند اما در عمل، حقیقت نظام سلطه نشان می‌دهد که طرفدار مبارزه نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  تسنیم، حجت الاسلام رئیسی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: عمده این شبکه ها در اختیار نظام سلطه است اما اقداماتی برای فیلتر کردن آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: با وجود همه اقداماتی که ما به عنوان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر انجام می دهیم نظام سلطه نیز به حرف اعلام طرفداری می کند اما در عمل، حقیقت نظام سلطه نشان می‌دهد که طرفدار مبارزه نیست.

رئیسی گفت:‌ نظام سلطه درپی سودجویی و اقداماتش در سطح بین الملل متناقض است؛ از یک طرف به ما می گویند پی‌گیری‌های شما خوب است و از طرف دیگر علیه ملت و کشور ما قطعنامه صادر می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون بخش‌های انتظامی و قضایی یا امنیتی و اطلاعاتی در مبارزه با مواد مخدر اقداماتی می کنند اما برخورد با مواد مخدر مقوله‌ای چند ضلعی است و باید برای مبارزه با آن از همه ظرفیت کشور استفاده کرد.

دادستان کل کشور گفت: برای رصد و به خط کردن همه ظرفیت کشور باید ستاد مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.

رئیسی افزود: مبارزه با مواد مخدر اراده جدی می‌طلبد که این اراده در نظام وجود دارد اما باید ابعاد آن دیده و از ظرفیت کل کشور استفاده شود.

وی گفت:‌ مسئله مواد مخدر تهدیدی علیه بشریت است و اگر ابعاد آن شناسایی نشود کار مشکل است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  4  =