کرمانشاه، ۱۵ روز بدون گدا می‌شود

امسال با همکاری اجراییات شهرداری در بحث جمع‌آوری متکدیان وارد خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد تا در ایام‌عید متکدی درسطح شهر کرمانشاه نباشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سخنگوی شورای‌شهر کرمانشاه اظهار کرد: امسال با همکاری اجراییات شهرداری در بحث جمع‌آوری متکدیان وارد خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد تا در ایام‌عید متکدی درسطح شهر کرمانشاه نباشد.

سخنگوی شورای‌شهر کرمانشاه از جمع‌آوری متکدیان شهر در ایام نوروز خبر داد.

 

حجت‌الاسلام رضا زین‌الدین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با همکاری اجراییات شهرداری، متکدیان از سطح‌شهر جمع‌آوری شده تا در نوروز متکدی در سطح شهر نباشد.

 

وی با بیان اینکه امسال همانند هرسال، رقابت هشت‌منطقه شهرداری برای آراستن بهتر شهر به منظور استقبال از مهمانان‌نوروزی آغاز شده است، اظهار کرد: همانند هرسال از ابتدای اسفندماه، تمام مناطق شهرداری عملیات آماده‌سازی شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی را به صورت رقابتی آغاز کرده‌اند. تزئین و آراستن ورودی‌های شهر، جمع‌آوری متکدیان، آسفالت و لگه‌گیری خیابانها و آماده‌سازی کمپ‌های اقامتی از جمله اقدامات شهرداری در جهت آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز است.

 

سخنگوی شورای‌شهر کرمانشاه اظهار کرد: امسال با همکاری اجراییات شهرداری در بحث جمع‌آوری متکدیان وارد خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد تا در ایام‌عید متکدی درسطح شهر کرمانشاه نباشد.

 

وی با بیان‌ اینکه به لحاظ آب و هوایی، کرمانشاه در نوروز امسال آب و هوای بهتری خواهد داشت، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است امسال نسبت به سال گذشته شاهد حضور مسافران بیشتری در استان باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  5  =