افزایش بانک های ارائه کننده پرداخت های موبایلی ویزا

شرکت ویزا به تازگی اعلام کرده است که با بعضی مؤسسات مالی در سراسر برای ارایه سرویس های پرداخت موبایلی جدیدی بر مبنای شبیه سازی کارت بر روی موبایل (HCE) جهان همکاری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت ویزا به تازگی اعلام کرده است که با بعضی مؤسسات مالی در سراسر برای ارایه سرویس های پرداخت موبایلی جدیدی بر مبنای شبیه سازی کارت بر روی موبایل (HCE) جهان همکاری خواهد کرد.

با توجه به اخبار منتشر شده، بانک های BBVA و Cuscal برنامه های پرداخت موبایلی جدیدی را برای موبایل های اندرویدی ارائه می کنند. علاوه بر این، بانک های برزیل، بانک PNC و بانک ایالات متحده، تمایل دارند در آینده نزدیک، چنین قابلیت هایی را راه اندازی نمایند.

مشتریان برای استفاده از خدمات جدید پرداخت های موبایلی، باید برنامه پرداخت مؤسسه مالی مورد نظر خود را از Google Play Store دانلود نمایند و پس از نصب و گذراندن فرایند ثبت نام، می توانند با حساب کاربری ویزای خود و قرار دادن گوشی اندروید در مقابل پایانه فروش مجهز به NFC، خرید خود را در فروشگاه به انجام رسانند. این قابلیت ها بخشی از راه حل های دیجیتال شرکت ویزاست که در واقع، مجموعه ای از فعالیت های ویزا برای امن ساختن کانال پرداخت به وسیله دستگاه های متصل به اینترنت و ابزار های پوشیدنی می باشد.

سام شراگر، مدیر ارشد راه حل های دیجیتال در ویزا اظهار داشت: «سال 2015، سالی است که پرداخت های موبایلی امن و سریعی مبتنی بر فناوری ویزا در سراسر جهان گسترش خواهد یافت. ما مفتخریم که در حال حاضر راه حل های دیجیتال ویزا در سراسر جهان به صورت گسترده تری در دسترس کابران قرار گرفته و با دستگاه های متعدد و شاخص های گوناگون منطبق گشته است، البته این امر تجربه تجارت و مبادلات پولی امن و سریعی را در هر محیطی برای استفاده کنندگان فراهم می کند.»

 

منبع : http://www.mobilepaymentstoday.com/news/more-banks-to-offer-cloud-based-mobile-payments-with-visa/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  3  =