فرد شاخص اقتصادی سال ۹۳ چه کسی است؟

در حالی به آخرین روز از نظرسنجی در خصوص فرد شاخص اقتصادی در سال 1393 رسیدیم که علی طیب نیا وزیر اقتصادی دولت حسن روحانی با اختلاف نسبت به محمود احمدی نژاد در جایگاه نخست ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در حالی به آخرین روز از نظرسنجی خبرآنلاین در خصوص فرد شاخص اقتصادی در سال 1393 رسیدیم که علی طیب نیا وزیر اقتصادی دولت حسن روحانی با اختلاف نسبت به محمود احمدی نژاد در جایگاه نخست ایستاد.

طی 10 روز نظرسنجی حدود 500 نظر برای انتخاب فرد شاخص اقتصاد در سال 93 ارسال شد.

در بین این نظرها افرادی که هر یک تاثیری در اقتصاد سال جاری داشتند از سوی مخاطبان معرفی شده بودند. اسامی علی طیب نیا، حسن روحانی، محمدباقر نوبخت، بیژن زنگنه، مسعود نیلی، محسن رنانی، اسدالله عسگراولادی، محمود احمدی نژاد، مرتضی حیدری، محمدرضا رحیمی، بابک زنجانی، شهرام جزایری و محسن پهلوان مقدم در بین این انتخابها به چشم می خورد.

اما در میان انتخاب‌های کاربران خبرآنلاین علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم به عنوان اولین فرد شاخص و اثرگذار در اقتصاد سال 93 بیشترین رأی را به خود اختصاص داد.

علی طیب نیا که با گرفتن 274 رأی اعتماد از نمایندگان مجلس برای تصدی پست وزارت اقتصاد نیز مقام اول در بین وزرای دولت ها را به دست آورده بود، در بین مخاطبان خبرآنلاین نیز به مقام اول این نظرسنجی دست یافته و با اختلاف از رئیس جمهور دولت نهم و دهم در جایگاه نخست ایستاده است.

تعداد کثیری از مخاطبان نیز با ارسال نام دکتر روحانی اظهار داشته اند وی را بخاطر احیای اقتصاد بیمار و فلج احمدی نژادی انتخاب کرده اند.

یکی از مخاطبان خبرآنلاین معتقد است طیب نیا فرد اقتصادی سال 93 است، آنهم به خاطر اینکه پس سالها شاهد حضور یک تکنوکرات واقعی بر مسند وزارت اقتصاد بودیم. فاطمه اعتقاد دارد این فرد دکتر علی طیب نیا است؛ چون با آرامش و به دور از جنجال و سیاس کاری، اقتصاد کشور را عالمانه مدیریت کرد

امیرعباس درزی نیز با ارسال نام طیب نیا از وی به خاطر اتخاذ تصمیمات عاقلانه در اقتصاد حمایت کرده است.

مناف معتقد است دکتر طیب‌نیا برای ایجاد آرامش در بازار، مهار تورم و کار علمی برای حل مسائل اقتصادی کشور

 حسن گفته است: فقط دکتر ظریف سیاست خارجی اگه حل بشه،اقتصاد ما هم حل میشه…

به گفته یکی از مخاطبان به نام امیر، دکتر طیب نیا فرد شاخص اقتصادی سال 93 می باشد چون تفکرات علمی و آرامش ایشان در حال تاثیر گذاری مثبت در اقتصاد مملکت است

بخش اعظمی از مخاطبان نیز اعلام کرده اند، تیم اقتصادی دولت روحانی علی الخصوص جناب وزیر اقتصاد تقریباً موفق عمل کرده اند. کم کم اثرات مثبتش اشکار خواهد شد.

منبع:خبرآنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  10  =  18