۱۹۰ زخمی در تصادفات ۲۴ ساعته تهران

ماموران اورژانس به 35 مسمومیت بر اثر استفاده از مواد خوراکی و دارویی،12مسمومیت بر اثر گازگرفتگی و 7 مصدوم سوختگی، خدمات اورژانسی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 190شهروند در سوانح تصادف شهر تهران دچار مصدومیت شدند. 
 
«حسن عباسی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکنیسین های اورژانس تهران، در طول 24 ساعت گذشته در یکهزار و 475 ماموریت شرکت و اقدامات امدادی و پزشکی به شهروندان ارائه کردند.
 
وی با اشاره به حوادث مختلفی که در سطح شهر منجر به اعزام تیم های اورژانس شد؛ افزود: سوانح رانندگی، مشکلات قلبی و تنفسی، سقوط از ارتفاع، سوختگی، مسمومیت دارویی و خوراکی و مسمومیت با گازهای استنشاقی از حوادث مهم 24 ساعت گذشته تهران بود.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: عوامل اورژانس تهران در ماموریت های خود به 212 بیمار قلبی و 135 بیمار تنفسی خدمات درمانی ارائه کردند.
 
عباسی، امداد رسانی به 20مصدوم سقوط از ارتفاع را از دیگر فعالیت های اورژانس تهران برشمرد و افزود: ماموران اورژانس به 35 مسمومیت بر اثر استفاده از مواد خوراکی و دارویی،12مسمومیت بر اثر گازگرفتگی و 7 مصدوم سوختگی، خدمات اورژانسی ارائه کردند.
 
وی افزود: 864 شهروند دیگر در سایر موارد از جمله سکته مغزی، سردرد، شکم درد و بی حالی از عوامل اورژانس تهران خدمات پزشکی دریافت کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس تهران از مجموع ماموریت های انجام شده 470 مورد را برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان ها منتقل و مابقی را به صورت سرپایی مداوا کردند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  10