دستور طیب‌نیا درباره بیمه توسعه

محمود امرالهی گفت: مطالبات خسارت دیدگان بیمه توسعه، به طور کامل پرداخت می شود. مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه بیمه ایران متعهد شده دیون بیمه توسعه به مردم را پرداخت نماید گفت: کارمندان بیمه ایران در شرکت بیمه توسعه مستقر شده اند تا در اسرع وقت پرونده های خسارتی و زیان دیدگان بیمه توسعه را رسیدگی و پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، محمود امرالهی گفت: مطالبات خسارت دیدگان بیمه توسعه، به طور کامل پرداخت می شود. مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه بیمه ایران متعهد شده دیون بیمه توسعه به مردم را پرداخت نماید گفت: کارمندان بیمه ایران در شرکت بیمه توسعه مستقر شده اند تا در اسرع وقت پرونده های خسارتی و زیان دیدگان بیمه توسعه را رسیدگی و پرداخت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه چک های زیان دیدگان در حال پرداخت است افزود: با توجه به اینکه سررسید انبوهی از چک های بیمه توسعه روز چهارشنبه بوده، زیان دیدگان به دفتر مرکزی بیمه توسعه مراجعه کرده اند که با مدیریت بیمه ایران، رسیدگی ها سرعت گرفته و چک های متضرران در حال پرداخت است. 

امراللهی اضافه کرد: از همه زیان دیدگان می خواهیم برای دریافت اطلاعات زمان پرداخت خسارت به سایت بیمه ایران مراجعه کنند و از ازدحام دوباره بپرهیزند تا فرصت کافی برای رسیدگی و پرداخت مطالبات آنها را داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه اولویت رسیدگی با پرونده کسانی است که به خاطر دیه به زندان افتاده اند گفت: 87 نفر به خاطر وجه دیه در زندان به سر می برند که بنا داریم تا قبل از آغاز سال جدید خسارت آنها را پرداخت کنیم تا سال جدید را در کنار خانواده هایشان باشند. 

وی درباره مبلغ زیان دیدگانی که هم اکنون در زندان به سر می برند افزود: با توجه به تعهدی که بیمه توسعه داشته و سال های مختلفی که طی آن اتفاق های منتهی به دریافت دیه صورت گرفته و با توجه به اینکه نرخ دیه مبالغ متفاوت است، نمی توان رقم دقیقی را بیان کرد.

امرالهی گفت: در یک هفته اخیر بیمه ایران با استقرار در شرکت بیمه توسعه اولویت کاری خود را رسیدگی به زیان دیدگان شرکت بیمه توسعه قرار داده تا در رسیدگی به پرونده های متضرران تسریع شود.

این مقام مسئول در صنعت بیمه کشور افزود: چک هایی که در دست مردم بوده دست به دست شده و ما باید از اصالت آن چک ها مطلع شویم و بعد رسیدگی کنیم. همچنین تعدادی از پرونده های خسارت دیدگان که آماده اقدام است در دو روز آینده رسیدگی خواهد شد که قابل توجه و حدود 5 هزار نفر است. 

مدیرعامل بیمه ایران بیان داشت: با دستور موکد وزیر  امور اقتصادی و دارایی، اولویت ما آزادسازی زندانیان ناشی از عدم پرداخت دیه از سوی بیمه توسعه است و در ادامه به بقیه پرونده ها رسیدگی خواهیم کرد.

امراللهی گفت: رسیدگی به پرونده زیان دیدگان در بیمه توسعه یک حرکت گروهی است که با همکاری بیمه مرکزی، بیمه ایران و توسعه، ستاد مردمی دیه کشور و سازمان زندان ها صورت می گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  ⁄  19  =