حذف محدودیت انتقال وجه در سامانه بانکداری اینترنتی

از سوی بانک صادرات صورت گرفت;

​بانک صادرات در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان محدودیت مبلغ انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری از طریق سیستم بانکداری اینترنتی را حذف کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ، این بانک در راستای افزایش رضایت و تسهیل در خدمات رسانی به مشتریان محدودیت مبلغ انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری از طریق سیستم بانکداری اینترنتی را حذف کرد.

بر این اساس مشتریان این بانک می توانند نسبت به انتقال وجوه بین حسابهای خود از طریق سامانه اینترنتی بدون محدودیت اقدام نمایند.

شایان ذکر است استفاده از سیستم غیر حضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب ها ، تعیین مبلغ چک، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخت و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد. متقاضیان می توانند جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است تاکنون حدود ٤٠٥هزار نفر از مشتریان در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک عضو شده و خدمات مالی و بانکی خود را با استفاده از این ابزار توانمند انجام می دهند و مشتریان به منظور بهره مندی از خدمات متنوع بانکی از طریق اینترنت می توانند با استفاده از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن نسبت به انجام فعالیت های خود اقدام نمایند.

منبع:بانک صادرات

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  14