قیمت جهانی طلا کاهش یافت

ما انتظار داریم اقتصاد آمریکا همچنان به رشد خود ادامه دهد و ما این آهنگ رشد را در آمار بعدی شاهد خواهیم بود و این رشد در تقویت ارزش دلار منعکس خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،قیمت طلا در معاملات امروز بازار جهانی 6 دلار کاهش یافت و به 1208 دلار در هر اونس رسید.

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز 6 دلار کاهش یافت اما ابهام در مورد زمان افزایش نرخ بهره در آمریکا، قیمت فلز زرد را در بالای 1200 دلار حفظ کرد.
آمار ضعیف روز جمعه از بازار کار آمریکا این احتمال را تقویت کرد که فدرال رزرو ممکن است افزایش نرخ بهره در سال جاری را به تاخیر بیاندازد. این احتمال موجب تقویت جذابیت بازار طلا شد. تعداد فرصت های شغلی در بازار آمریکا در ماه مارس، ضعیف ترین رشد بیش از یک سال اخیر را تجربه کرد.

ویلیام دادلی، رئیس شعبه نیویورک فدرال رزرو گفت، زمان افزایش نرخ بهره که اولین بار در طی حدود یک دهه اخیر خواهد بود، نامشخص است و سیاستگذاران باید مشاهده کننده که ضعف اخیر غافلگیر کننده در بازار کار نشانه ای از یک کاهش بزرگتر نیست.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با کاهش 6 دلاری به 1208 دلار رسید. قیمت فلز زرد روز دوشنبه به 1224 دلار و 10 سنت رسید که بالاترین رقم از 17 فوریه تاکنون بود.

ویکتور تیانپریا تحلیلگر بازار طلا گفت، من همچنان انتظار دارم قیمت طلا تا پایان ماه ژوئن تحت تاثیر تقویت دلار به 1100 دلار برسد. تقویت ارزش دلار موجب می شود کالاهایی نظیر طلا که به دلار ارزش گذاری می شوند، برای دارندگان سایر ارزها گران تر شود.

وی افزود: «ما انتظار داریم اقتصاد آمریکا همچنان به رشد خود ادامه دهد و ما این آهنگ رشد را در آمار بعدی شاهد خواهیم بود و این رشد در تقویت ارزش دلار منعکس خواهد شد.»

رشد بخش خدمات آمریکا در ماه مارس به پایین ترین رقم در 3 ماه گذشته رسید، اما شاخص سفارشات صادراتی جدید به بالاترین رقم در بیش از 2 سال اخیر رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −  57  =