مشروح مصاحبه اوباما با NPR در مورد توافق

رییس‌جمهور آمریکا در پاسخ به منتقدان بیانیه لوزان گفت: حتی در صورتی که معتقد باشید ایران به شدت مخالف با آمریکا،‌ غرب و ارزش‌های آن است، باز هم توافق هسته‌ای با ایران یک توافق خوب است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در مورد توافق ایران و کشورهای 1+5 در گفت‌وگو با شبکه خبری (NPR) در ابتدا و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سوالی که بسیاری از کارشناسان و مردم از خود می‌پرسند این است که ایران پس از 15 سال آینده که توافق رو به پایان خواهد چگونه عمل خواهد کرد و یا این که عملکرد ایران در طول این دوره چگونه خواهد بود، گفت: من معتقدم که این توافق بهترین گزینه برای آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان با توجه به ماهیت رژیم ایران است. البته مشخصا افکار عمومی بر روی این مسائل متمرکز است. اما اگر شما فکر کنید که ایران آماده تغییر در عملکرد خود در رابطه با برنامه هسته‌ای‌اش است، این یک توافق خوب است حتی در صورتی که معتقد باشید ایران به شدت مخالف با آمریکا،‌ غرب و ارزش‌های آن است، باز هم یک توافق خوب است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    مواظب سیاست آمریکا بعد از توافق باشیم وقتی امریکا اطمینان حاصل کرد که ما در زمان نزدیک قادر به ساخت سلاح هسته ای نخواهیم شد شاید مواضع اش را عوض کند .چون مهار ایران فقط در این زمان خاص امکان پذیر است . توافق نکردن شاید بهتر از ان باشد .

ارسال یک پاسخ

86  +    =  96