تیموریان: دست تونی در استفاده از بازیکن بسته است

تیموریان در پاسخ به این سؤال که چرا تراکتورسازی روی لیگ برتر بیش‌تر از لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده است، عنوان کرد: باید هم همین‌طور باشد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما این نهایت تلاش و توانایی ماست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و لیاقت برد را داشتیم اما روند کار طوری پیش رفت که 2 گل دریافت کردیم.

بازیکن تراکتورسازی افزود: هنوز بازی‌ها تمام نشده است و 2 بازی مهم دیگر هم داریم و امیدوارم به دور بعد صعود کنیم چون مشکل خاصی وجود ندارد و هنوز دیر نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم‌ها می‌توانند از گروه D لیگ قهرمانان صعود کنند، گفت: در گروه تراکتورسازی همه به هم نزدیک هستند و شانس صعود به دور بعد را دارند.

تیموریان با اشاره کم‌تجربگی برخی از بازیکنان تراکتورسازی، تصریح کرد: به‌هرحال جوان‌هایی هستند در تیم که کسب تجربه می‌کنند همان‌طور که خود ما هم روزی جوان بودیم ولی سال‌ها در ایران و خارج از کشور کارکردیم تا تجربه کسب کردیم چون اگر بازیکن بازی نکند هیچ موقع نمی‌تواند تجربه به دست آورد.

بازیکن تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان ما تا می‌توانند برای تیم زحمت می‌کشند و از جان‌ودل بازی می‌کنند.

تیموریان با اعلام این‌که تراکتورسازی ازلحاظ نفرات برای مسابقات آماده نیست، افزود: در تورنمنتی قرارگرفته‌ایم که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و روی نیمکت هم بازیکن کافی نداریم.

وی اظهار داشت: چند بازیکن مصدوم شده‌اند و تا 2-3 ماه دیگر نمی‌توانند بازی کنند با این حساب دست تونی بسته است و این بهانه نیست بلکه واقعیت است.

بازیکن تراکتورسازی ضمن ابراز امیدواری به عدم تکرار اشتباهات این بازی در دیدارهای آینده، تأکید کرد: در مسابقاتی با این سطح بازی کردن خیلی سخت است و حق اشتباه وجود ندارد چون اگر فقط یک اشتباه کنی کار مشکل می‌شود.

تیموریان در پاسخ به این سؤال که چرا تراکتورسازی روی لیگ برتر بیش‌تر از لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده است، عنوان کرد: باید هم همین‌طور باشد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما این نهایت تلاش و توانایی ماست.

منبع:تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  +    =  88