گوگل پلتفرم پرداخت های موبایلی جدیدی را آزمایش می کند

شرکت گوگل از آزمایش سرویس پرداخت موبایلی hands-free در منطقه سانفرانسیسکو، ایالات متحده پرده برداشت. این آزمایش در سال 2015 آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت گوگل از آزمایش سرویس پرداخت موبایلی hands-free در منطقه سانفرانسیسکو، ایالات متحده پرده برداشت. این آزمایش در سال 2015 آغاز خواهد شد. با سرویس پرداخت موبایلی hands-free مشتریان قادر به انجام پرداخت های درون فروشگاهی به روش های بسیار ساده تر هستند.

قرار است این سرویس به زودی در رستوران های Papa John و  McDonald آزمایش شود. مصرف کنندگان برای انجام پرداخت مورد نظر خود در فروشگاه ها، باید عبارت « I’d like to pay with Google (من می خوام با گوگل پرداخت کنم)» را به زبان بیاورند. سپس می توانند بدون نیاز به کیف پول موبایلی و یا حتی بدون نیاز به گوشی مبلغ مورد نظر را در صندوق فروشگاه پرداخت کنند.

به نظر می رسد در روش پرداخت hands-free مشتری باید به صندوق دار نزدیک شود و جمله اشاره شده را بیان کند. سپس اپلیکیشن به طور کامل فعالیت خود را انجام دهد و حساب بانکی شما را شارژ کند. در این صورت دیگر هیچ نیازی به کشیدن کارت های اعتباری، کشیدن مجدد آن ها و حتی لمس گوشی با انگشت نیز نخواهد بود./شاپرک

منبع : http://www.thepaypers.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  24