برخورد نامناسب با ارباب رجوع با نداشتن بودجه فرق دارد

مسئولان مربوطه و روسای ادارات پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری باشند و اعتبارات مطرح شده را جذب کنند و از این فرصت استفاده کامل را ببرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نماینده گلپایگان و خوانسار گفت: اکنون که مردم گرفتارند نباید برای دو میلیون تومان وام دست بر گلوی مردم بگذاریم، مدیران باید حرکت کنند و محافظه کار نباشند.

 سیدمحمدحسین میرمحمدی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: رفع موانع تولید یکی از موضوعات مهم کشور است و براساس ابلاغیه هیئت دولت به استان‌ها در اصفهان نیز کارگروهی در این راستا تشکیل شده است که امیدواریم برای رفع موانع تولید گام‌های خوبی برداشته شود.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه و روسای ادارات پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری باشند و اعتبارات مطرح شده را جذب کنند و از این فرصت استفاده کامل را ببرند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: جمع بندی مسائل مربوط به منطقه ویژه اقتصادی باید در حداقل زمان ممکن نهایی شود تا بتوانیم طی یکی دو ماهه اخیر این موضوع را به سرانجام برسانیم و نباید در این موضوع تعلل کنیم، چرا که میمه در این زمینه رقیب ما است، اگرچه گلپایگان با داشتن سه شهرک صنعتی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

میرمحمدی به سیستم فاضلاب شهرستان اشاره کرد و افزود: سیستم فاضلاب شهرستان باید سریعا و با توان مردمی اجرا و از نمونه‌هایی که در استان انجام شده بهره گرفته شود .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بعضی از بانک‌های سطح شهرستان خاطر نشان کرد: بانک‌های فعال و کم کار مشخص شوند. مردم از برخی بانک‌ها به شدت ناراضی هستند، نداشتن بودجه یک موضوع است اما برخورد نامناسب با ارباب رجوع مسئله دیگری است.

میرمحمدی ادامه داد: اینکه هر کسی به بانک‌ها مراجعه کند و “نه” بشنود کار مناسبی نیست، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هستم اما یک بار بانک‌های سطح شهرستان برای دریافت کمک مراجعه نکرده‌اند.

نماینده گلپایگان و خوانسار با بیان اینکه برخی از مردم برای دریافت وام سه میلیونی لنگ هستند، افزود: زمانی آن قدر باز عمل کردید که نتیجه آن 100 هزار میلیارد معوقه بانکی است، اما اکنون که مردم گرفتارند نباید برای دو میلیون تومان وام دست بر گلوی مردم بگذاریم، مدیران باید حرکت کنند و محافظه کار نباشند.

وی یادآورشد: بانک‌ها باید ارزیابی شوند و درصورت تشخیص جابجایی‌هایی انجام شود، تا مردم متوجه شوند که نظام ارزشیابی در شهرستان وجود دارد و بین شخصی که کار می‌کند و فردی که فعالیتی ندارد تفاوت وجود دارد.

منبع:ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6