ظریف و تیم مذاکره‌کننده وارد تهران شدند

محمدجواد ظریف وزیرخارجه به همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان دقایقی قبل وارد تهران شدند.در این مراسم استقبال خانواده تعدادی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ازجمله همسر ظریف و …حضور داشتند. همچنین خانواده تعدادی از شهدای هسته‌ای نیز برای مراسم استقبال از ظریف آمده بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای در هنگام ورود به پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد مورد استقبال تعدای از مسئولان از جمله بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، هاشمی استاندار تهران، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و احمد دستغیب عضو کمیسیون امنیت ملی و تعدای از مقامات دستگاه دیپلماسی قرار گرفتند.

در این مراسم استقبال خانواده تعدادی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ازجمله همسر ظریف و …حضور داشتند. همچنین خانواده تعدادی از شهدای هسته‌ای نیز برای مراسم استقبال از ظریف آمده بودند.

ظریف قرار است تا دقایقی دیگر در جمع خبرنگاران صبحت کند.

به گزارش ایسنا ظریف شب گذشته بعد از ترک وین وارد مشهد مقدس شد و در مسیر فرودگاه تا حرم رضوی مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وزیر خارجه کشورمان درباره علت سفر به مشهد مقدس به خبرنگاران اعزامی به وین گفت: نذر کرده بودیم که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف بشویم.

براساس این گزارش مذاکرات سخت و نفس‌گیر هسته‌ای 13 ساله در دور آخر خود پس از 18 روز که طولانی‌ترین مذاکرات بین المللی در چند دهه اخیر به شمار می‌رود صبح روز سه‌شنبه بین ایران و گروه 1+5 به پایان رسید.

براساس این گزارش در دیدار سه‌شنبه شب رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری، ایشان از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم هسته‌ای تشکر و قدردانی کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =