تأثیر جنگ برکودکان افغان +عکس

با فرا رسیدن ایام تعطیلات و تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان در کشورهای مختلف اوقات فراغت خود را متنوع می‌گذرانند. در برخی کشورها که از نعمت امنیت و امکانات آموزشی و تفریحی بالایی برخوردارند، دانش‌آموزان در کلاس های آموزشی تقویتی غیر درسی می‌گذرانند یا اینکه در ورزش‌های مختلف خود را سرگرم می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با فرا رسیدن ایام تعطیلات و تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان در کشورهای مختلف اوقات فراغت خود را متنوع می‌گذرانند. در برخی کشورها که از نعمت امنیت و امکانات آموزشی و تفریحی بالایی برخوردارند، دانش‌آموزان در کلاس های آموزشی تقویتی غیر درسی می‌گذرانند یا اینکه در ورزش‌های مختلف خود را سرگرم می‌کنند.

اما در کشور افغانستان به رغم حضور 14 ساله نیروهای خارجی و در رأس آنها آمریکا که هزینه‌های بسیار زیادی در زمینه مبارزه با تروریسم، آموزش و تحصیل دانش‌آموزان صرف کرده است، هنوز فضا برای دانش آموزان جهت تفریح سالم و آموزش صحیح ندارند.

در همین راستا بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی در صفحات شخصی خود تصاویری را از بازی‌های کودکانه با اسلحه‌های اسباب بازی منتشر کرده‌اند که جای بسی تأمل و نگرانی دارد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄  11  =