“بانک ایران” رقیبی در کشور ندارد

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در نشست با مدیران بانک صادرات:

“بانک ایران” یک سامانه یکپارچه بانکی قوی برای رفع نیاز بانک های بزرگ از جمله بانک صادرات به شمار می رود و از این دیدگاه، محصول قابل رقابتی دیگری در کشور وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست با مدیران ارشد شرکت خدمات انفورماتیک  با محوریت بررسی وضعیت و موقعیت سیستم بانکداری متمرکز، عنوان کرد: جایگاه، حجم و گستردگی خدمات بانک صادرات ایجاب می‌کند که برای ارائه هرچه بهتر خدمات خود با شرکت توانمندی چون خدمات انفورماتیک همکاری داشته باشد .
    
آمادگی بانک صادرات  برای ورود به دوران پساتحریم
 به گزارش مدیریت روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک در این نشست مدیریتی که در 24 تیرماه در محل شرکت خدمات انفورماتیک، با حضور مدیران عامل، برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد شرکت و بانک صادرات ایران برگزار شد؛ دکتر اسماعیل لـله‌گانی ضمن اشاره به تغییر و تحولات پیش رو با توجه به توافق اخیر حاصل شده در مذاکرات هسته ای، تاکید کرد: با رفع تحریم های بانکی و مالی ذکر شده در توافقنامه باید به سمتی حرکت کنیم که خدمات در حال ارائه، بیش از پیش با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد.

برای نیل به این هدف، کارگروههای مختلفی در بانک صادرات ایران شکل گرفته و برنامه های جامعی در حال تدوین است که در آنها، توجهی خاص به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شده است و بانک صادرات انتظار دارد شرکت خدمات انفورماتیک هم با نگاهی ویژه به افق های پیش‌ رو در سرویس دهی به بانک صادرات، گامهای بلندی برای دوران پساتحریم بردارد.

دکتر للـه‌گانی در ادامه صحبت های خود به موضوع مهم امنیت در ارائه سرویس های بانکی نیز اشاره و عنوان کردند: امنیت در ارائه خدمت به مشتریان، اولویت اول بانک صادرات بوده و انتظار می‌رود شرکت خدمات با توجه به باز شدن بازارها در آینده، پیشاپیش تدابیر لازم را برای ریسک‌های احتمالی بیاندیشد.

همچنین از سوی مدیر عامل بانک صادرات عنوان شد: پیش‌بینی می شود بانک صادرات با توجه به بیشترین تعداد شعب بانکی خارج از کشور و آماده بودن زیرساخت ها و سیستم‌های تهیه شده با کمک شرکت خدمات، ظرفیت بالقوه ای برای ایفای نقش در تعاملات بین‌المللی در دوران پساتحریم داشته باشد و انتظار این است که شرکت خدمات در این حوزه به صورت فعال در کنار بانک صادرات ایفای نقش نماید.

محصولات بروز رقابتی شرکت خدمات، آماده سرویس دهی به بانکهای بزرگ کشور

پس از سخنان مدیرعامل بانک صادرات مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک تاکید نمود: از نگاه شرکت خدمات، بانک صادرات به دلیل تنوع محصولات، تعداد مشتریان و حجم تراکنشها، یک مشتری ویژه و به نوعی، با جایگاه حاکمیتی به شمار می آید. به همین جهت با درک این موضوع سعی شده است تا تمام مطالبات مطروحه از سوی بانک نیز بی کم و کاست اجرایی  شود.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: شرکت خدات انفورماتیک به طور جدی تحولات روز فناوری را رصد می کند و از طرفی سعی دارد خدمات در حال ارائه خود را نیز با استانداردهای روز مطابقت دهد؛ به عنوان مثال محصول CORE شرکت خدمات موسوم به “بانک ایران” در طی سه سال اخیر با تغییرات گسترده ای رو به رو بوده و با اجرای پروژه مدیریت کانال، قابلیتهای گسترده‌ای در اختیار بانک قرار گرفته که با اتکای به آن بانک می تواند رأساً نسبت به توسعه خدمات و محصولات جدید بانکی اقدام نماید.

 مهندس نجفی تاکید کرد: همچنان “بانک ایران” یک سامانه یکپارچه بانکی قوی برای رفع نیاز بانک های بزرگ از جمله بانک صادرات به شمار می رود و از این دیدگاه، محصول قابل رقابتی دیگری در کشور وجود ندارد.

پردازش روزانه قریب به 30.000.000 تراکنش در سیستم متمرکز و درگاههای بانک صادرات

 دکتر فرهاد فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک در ابتدای جلسه طی گزارش مبسوطی به معرفی شرکت و همچنین روند تعاملات آن با بانک صادرات از سال 1379پرداخته و عنوان کرد: شرکت خدمات انفورماتیک با تکیه بر توان فنی و تخصصی نیروهای خود و سیستم های ارائه شده به بانک، روزانه و به صورت متوسط 30.000.000 تراکنش سامانه های مختلف بانک صادرات را پردازش می نماید و پیش بینی می شود در سال 94 حجم تراکنشهای پردازش شده بانک در سامانه های مختلف بالغ بر 11 میلیارد تراکنش گردد.

در حاشیه نشست مدیریتی مشترک، مدیران ارشد بانک صادرات از سایت های عملیاتی و مانیتورینگ و پایش شرکت خدمات انفورماتیک بازدید به عمل آوردند و در پایان نشست، مدیران شرکت مجددا بر آمادگی خود برای ارائه هرگونه خدمات مورد درخواست بانک در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات بانکی تاکید نمودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  54  =  57