همکاری شرکت های Azimo و HomeSend برای ارائه سرویس انتقال وجه موبایلی

شرکت Azimo و شرکت HomeSendبرای ارائه سرویس انتقال وجه موبایلی به کاربران سراسر اروپا به گوشی های هوشمند افرادی که در آفریقا و آسیا قرار دارند، همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک شرکت Azimo و شرکت HomeSend (که مالک آن مسترکارت است) برای ارائه سرویس انتقال وجه موبایلی به کاربران سراسر اروپا به گوشی های هوشمند افرادی که در آفریقا و آسیا قرار دارند، با یکدیگر همکاری می کنند. به موجب این توافق، مشتریان شرکت Azimo از 20 کشور اروپایی می توانند وجوه مورد نظر خود را به حساب های بانکی کشورهای ارمنستان، بورکینا فاسو، فیجی، غنا، اندونزی، کنیا، نپال، نیجریه، فیلیپین و سومالی لند ارسال کنند.

این سرمایه گذاری مشترک که بین شرکت های مسترکارت، eServGlobal، Bics و HomeSend انجام می گیرد، به عنوان یک مرکز جهانی انتقال وجه عمل می کند و پل ارتباطی بانک ها، اپراتورها و سایر شرکت های مرتبط خواهد بود. این همکاری از سوی شرکت استارتاپ Azimo که دفتر مرکزی آن در لندن واقع شده، آغاز شد و به این ترتیب مشتریان می توانند به صورت مستقیم و آنی وجوه مورد نظر خود را به حساب های موبایلی متصل به شماره موبایل افراد منتقل کنند و دیگر نیازی به مراجعه به باجه های بانکی و یا اتصال مستقیم از طریق حساب های بانکی نخواهد بود.

استیفان دویل، مدیرعامل شرکت HomeSend در این باره می گوید: «ما شاهد افزایش اشتیاق مردم برای ارسال وجه از طریق ارتباط موبایلی امن بوده ایم. این شکل از انتقال وجه به دلیل سادگی، امنیت و کارمزد قابل رقابتی که برای آن تعیین شده است و همچنین زمان انتقال بدون درنگ آن، محبوبیت قابل قبولی به دست آورده است.»

براساس اعلام بانک جهانی، بازار انتقال وجه جهانی در سال جاری 586 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت و فرصت بسیار بزرگی برای شرکت های ارائه کننده تکنولوژی های مالی به وجود می آید تا با بازیگران سنتی عرصه پرداخت و انتقال وجوه از جمله اتحادیه غرب (Western Union) به رقابت بپردازند. در اوایل ماه جاری نیز، شرکت پی پال دستاوردی 890 میلیون دلاری  داشته و  شرکت Xoom که یک استارتاپ انتقال وجه می باشد، را تصاحب کرده است.

منبع: http://finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  6