برگهایی از عملیات مرصاد به روایت هاشمی رفسنجانی+تصاویر عملیات

به گفته آیت الله هاشمی رفسنجانی گزارش هایی هم از قرارگاه نجف درباره تهاجم اخیرعراق به جبهه مرکزی و فرار و عقب نشینی های مفتضح ارتش و بعضی از واحدهای سپاه توضیحاتی ارائه شد که بسیار تأسف بار بود و تا جایی که مردم عشایر منطقه در جاده ها جلوی نیروهای دشمن را گرفته و حتی دستور سازماندهی سریع وهدایت نیروهای جدیدی از سوی آیت الله صادر شد و این در حالی بود که فرماندهان اصلی سپاه در جنوب کشور مستقر بودند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ایسکانیوز نوشت:

آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از ارائه گزارش مسئولن مربوطه در ششمین روز از مرداد ماه مبنی بر نتیجه مذاکره با هیأت فنی سازمان ملل برای مقدمات آتش بس گفت: چند تذکر اصلاحی در این باره دادم و اگرچه سرتیپ جمالی قصد داشت که در تبلیغات عملیات مرصاد از نیروی زمینی ارتش هم سخن بگوید اما گفتم در حدی که شرکت داشته اند گفته شود. هوانیروز و نیروی هوایی مستقل عمل کرده اند. در همین بحبوحه بود که خبر پاکسازی اسلام آباد به گوش رسید و نیروهای ما توانستند با انهدام منافقین در حال فرار منطقه کرند را پس بگیرند. درست در هفتمین روز از مرداد ماه خبر رسید که امام از قطعنامه و بعد از آن خوشحال بودند.

وزارت خارجه هم اطلاع داد که اتحادیه جماهیر شوروی به سفیر ایران اعلام کرده که در شورای امنیت سازمان ملل از موضع ایران در ختم جنگ حمایت می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  −  26  =