نشست بررسی پرداخت یارانه تولید با حضور ۳ مرد اقتصادی کابینه

نشست بررسی نحوه تأمین منابع مالی واحدهای تولیدی کشور با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل برخی از بانک‌ها فردا در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نشست بررسی نحوه تأمین منابع مالی واحدهای تولیدی کشور با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل برخی از بانک‌ها بناست فردا (یکشنبه 18 مردادماه) به میزبانی کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شود. البته در این نشست اعضای کمیسیون صنایع و معدن مجلس نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است طی ماه های گذشته بارها مجلسی ها از دولت درباره نحوه تأمین مالی واحدهای تولیدی کشور توضیح خواسته اند و ریشه این سوال و جواب ها هم البته گلایه های فراوان واحدهای تولیدی از دولت و نظام بانکی است.

طبق قانون هدفمندی یارانه ها دولت باید هر سال مبلغی را به تولید در قالب یارانه اختصاص دهد ولی آنطور که فعالان صنعتی و البته وزیر صنعت می گویند تا کنون یارانه‌ای به تولید نرسیده است.

 البته این درحالی است که سخنگوی دولت همواره تلاش می کند تا از پرداخت یارانه تولید به واحدهای تولیدی دفاع کند ولی ظاهرا افزایش اختلاف‌ها در این زمینه و همچنین تشدید مشکلات واحدهای تولیدی عاملی شده تا مجلسی ها از مسئولان مربوطه دعوت کرده و توضیح رسمی بخواهند.

منبع:تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −  94  =