خودپرداز دست و دلباز در آمل

خودپرداز یکی از شعبه های بانک دولتی در شهرستان آمل روز پنجشنبه به برخی افرادی که برای خدمات بانکی مراجعه می کردند، فقط تراول 500 هزار ریالی پرداخت می کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک یکی از شاهدان عینی و فردی که به خودپرداز بانک کشاورزی شعبه مطهری شهرستان آمل مراجعه کرده بود، به خبرنگار ایرنا گفت: در اتفاق بی سابقه، از این خودپرداز به جای اسکناس های 100هزار ریالی و 50هزار ریالی، فقط تراول های 500هزار ریالی خارج می شد.

علی حبیب نتاج افزود: همزمان با حضورم در کنار این خودپرداز، فرد دیگری درحال برداشت پول بود که 36 میلیون ریال دریافت کرد.

وی ادامه داد: زمانی که قصد دریافت شارژ 20 هزار ریالی برای تلفن همراه داشتم، دو تراول 500 هزار ریالی خارج شد.

حبیب نتاج افزود: این اتفاق بی سابقه باعث تعجب هردوی ما شده بود، با این حال به پلیس آمل و رئیس بانک کشاورزی همان شعبه که از ساعت کاری روز پنجشنبه آنان نیز گذشته بود اطلاع دادیم.

وی ادامه داد: دقایقی پس از اطلاع این موضوع به مسئولان بانک، به داخل شعبه دعوت شدیم و پول های برداشت شده را به آنها بازگرداندیم.

وی افزود: بنا به گفته مسئولان بانک، اشتباه یکی از کارمندان در جابه جایی اسکناس ها باعث این مشکل شده بود که پس از اطلاع رسانی به آنها این مساله برطرف شد.

در همین رابطه معاون بانک کشاورزی شعبه مرکزی شهرستان آمل به ایرنا گفت: اشتباه در قرار دادن اسکناس ها باعث به وجود آمدن این مشکل شده بود و افرادی که به این خودپرداز مراجعه کرده بودند، برای دقایقی شاهد این مشکل بودند.

‘هرمز عباسی’ افزود: با اطلاع به موقع بانک از سوی دو فردی که تراول ها دریافت کرده بودند، بلافاصله با حضور پلیس شهرستان این مشکل برطرف شد.

وی گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع این دو فرد با انصاف، مبلغ اضافه ای از خودپرداز خارج نشده و موضوع ختم به خیر شد.

شهرستان آمل با حدود 400 هزار نفر جمعیت در استان مازندران واقع شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2