گل‌محمدی: تردید ندارم پرسپولیس قوی‌تر از استقلال است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که تیمش در هفته چهارم بازی سخت‌تری مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با  تسنیم در خصوص  برتری 2 بر صفر مقابل استقلال، تقابل با پرسپولیس در هفته چهارم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

 فکر می‌کردید در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دهید؟

در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم. تیم ما جوان شده و بعضی از بازیکنان ما به دلیل تجربه کم، تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند. برخی از آنها توانایی خودشان را از دست داده بودند و ترسو بازی کردند اما در نیمه دوم، همه چیز از این رو به آن رو شد. من به بازیکنان در بین دو نیمه گفته بودم که اگر هم قرار است ببازیم باید شجاعانه ببازیم و ترسو نباشیم. خوشبختانه  بازیکنان در نیمه دوم نمایش خوبی داشتند و حریف را تحت اثیر قرار دادند. ما 6 فرصت گل داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. از هواداران ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم که به تهران آمده بودند و تیم را حمایت کردند. از باشگاه هم تشکر می‌کنم و با وجود دو باختی که داشتیم فشاری روی ما وجود نداشت. باید از آقای آذری تشکر کنم.

قبل از بازی این نگرانی را نداشتید که مشکلات فصل قبل دوباره در ابتدای لیگ برایتان تکرار شود؟

همیشه یک مربی فکر و خیال زیادی می‌کند اما من نگرانی خاصی نداشتم چون به مجموعه ذوب‌آهن اعتماد دارم و این اعتماد دو طرفه است. این برد روحیه بخش به ما در آینده کمک خواهد کرد.

 در مورد حرکاتی که در کنار زمین انجام دادید و همچنین صحبت‌های نظری جویباری که گفته حرکات شما زننده بود، چه نظری دارید؟

هیجان بازی زیاد بود و تیم ما هم دو هفته نتیجه نگرفته بود. من حرکت زننده‌ای انجام ندادم. نظری جویباری برایم قابل احترام است ولی توصیه می‌کنم او در مورد یک مربی نظر ندهد و باید در مورد جایگاه خودش و مسائلی که به جایگاه او مربوط می شود اظهار نظر کند.

 مصدومیت حدادی‌فر بهبود پیدا نکرده است؟

قاسم با استراحت روز به روز بهتر می‌شود. او زمان زیادی را دور از میدان نخواهد بود و امیدواریم خیلی زود برگردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  2  =