آخرین وضعیت آب و هوای کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است، گفت: در ساعت بعدازظهر و اوایل شب احتمال بارش پراکنده و رعد و برق در برخی از مناطق هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق هرمزگان، جنوب شرق فارس، جنوب کرمان و جنوب سیستان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس، وی افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد در پاره‌ای نقاط گرد و خاک رخ خواهد داد که طی این مدت در شمال سیستان به ویژه زابل طوفان گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف است و در بعدازظهر وزش باد و در ارتفاعات این استان افزایش ابر رخ خواهد داد.

گودرزی گفت: امروز شهر کرد با دمای 5 درجه سانتیگراد و اهواز با دمای 47 درجه سانتیگراد به ترتیب خنکترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  7