اعتبار بيمه “نوين” در تعهد نوشته شده بر کاغذي است که مي‌فروشد

مديرعامل بيمه نوين در نشست خود با نمايندگان شعب تهران به نقش مهم و حياتي نمايندگان در شرکت‌هاي بيمه اشاره کرد و گفت: شناخت و درک نيازها و مسائل نمايندگان از الويت‌هايي است که بايد مورد توجه جدي قرار بگيرد، چرا که تقويت نمايندگي‌ها، بي شک تقويت مواضع شرکت را در پي خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، حسين کريم‌خان زند مديرعامل بيمه نوين در نخستين نشست خود با نمايندگان شعب مرکزي، شرق و غرب شهر تهران افزود: نمايندگان در صف اول به عنوان پيشاني و عضوي جدا نشدني از پيکره شرکت هستند و در شرکت بيمه نوين هر دو گروه کارکنان و نمايندگان شرکت به يک ميزان از ارزش و احترام برخوردارند. چه بسا با توجه به ماهيت حرفه نمايندگي زحمات نمايندگان ارج بيشتري داشته باشد.

وي تصريح کرد: در شرکت بيمه نوين نماينده‌ها تفاوتي با يکديگر نخواهند داشت و پاسخگويي مناسب به تک تک نمايندگان وظيفه همه کارکنان است، هيچ وجه تمايزي در خدمت به نمايندگان وجود ندارد و تنها خط قرمز موجود در اين شرکت تخلف است.

وي در ادامه يادآور شد: از افتخارات حرفه‌اي من اين است که کار خود در صنعت بيمه را با نمايندگي و فروش آغاز کردم و کاملا با زواياي مختلف اين شغل آشنا هستم. برخلاف تصور نادرست نمايندگي بيمه هرگز به مفهوم دلالي نيست، بلکه حرفه‌اي شرافتمند و پر زحمت است و رمز ماندگاري در آن تلاش و تخصص فرد است.

مديرعامل بيمه نوين از آموزش نمايندگان به عنوان ابزار کليدي در رشد شبکه فروش نام برد و خاطر نشان کرد: برخورد مناسب و پشتيباني همه جانبه از نمايندگان دلگرمي و رشد آنها را در پي خواهد داشت و کم توجهي نيز نتيجه‌اي جز فرو ريختن بنيان‌هاي انگيزه‌اي و حرفه‌اي آنان نخواهد داشت. در همين راستا آموزش شبکه فروش در حوزه‌هاي فني و بازاريابي با زمان بندي و روش‌هاي مختلف در دستور کار قرار گرفته است.
مديرعامل بيمه نوين در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود از پياده‌سازي نظام رشد نمايندگان شرکت در آينده‌اي نزديک خبر داد و گفت: شغل نمايندگي سرمايه‌گذاري است و سرمايه اصلي شما ارتقاي دانش و توسعه در فروش تان است. بر همين اساس نظام رشد نمايندگان بر اساس ابلاغ از سوي شرکت بر مبناي برنامه پيشرفت رخ خواهد داد. از ديگر برنامه‌هاي ما براي شبکه فروش در سال 95، تعيين نماينده کل با وظيفه پشتيباني از ديگر نمايندگان خواهد بود که اين امر مستلزم ارتقاي توانمندي‌هاي علمي و فعاليت‌هاي عملي فرد خواهد بود.

کريم‌خان زند همچنين در خصوص برنامه‌ها و استراتژي‌هاي آتي شرکت با اشاره به برنامه توسعه‌اي بازاريابي افزود: اعتبار ما در صنعت بيمه در تعهد نوشته شده بر کاغذي است که مي‌فروشيم. رسيدن به رتبه و جايگاه درخور نام شرکت بيمه نوين در امر فروش و ارائه خدمات با کيفيت هدف ماست و اين مسيري است که با همراهي شما نمايندگان به مقصد خواهد رسيد.

وي افزود: به همين منظور برنامه توسعه بازاريابي براي تعيين بازار هدف توأم با تبليغات، اطلاع رساني و آموزش براي روشن کردن استراتژي‌هايي در حوزه فعاليت نمايندگان و اطمينان از تعيين و حفاظت از حوزه کاري آنها اجرايي مي‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  9