ضرر ۲۲ میلیارددلاری نرم افزارهای بلوکه کننده آگهی به شرکت‌های تبلیغاتی

نتایج یک بررسی که به تازگی انجام شده نشان می دهد نرم افزارهای بلوکه کننده تبلیغات اینترنتی در سال 2015 حدود 22 میلیارددلار به شرکت‌های تبلیغاتی خسارت وارد خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ییبابا، این بررسی که به طور مشترک توسط شرکت های ادوب و پیج فیر صورت گرفته نشان می دهد که هر ماه حداقل 200 میلیون کاربر اینترنت از این نوع نرم افزارها در قالب برنامه مستقل یا پلاگین در مرورگر خود استفاده می کنند.

علاوه بر این رشد سالانه این نرم افزارها و برنامه ها هم حدود 41 درصد برآورد شده است. به عنوان مثال در انگلیس 12 میلیون کاربر اینترنت از این نرم افزارها استفاده می کنند و رشد سالیانه استفاده از آنها در این کشور 82 درصد است.

تعداد کل کاربران برنامه های بلوکه کننده تبلیغات در قاره اروپا 77 میلیون نفر براورد شده است. این رقم برای آمریکا 45 میلیون نفر است و همه این ها به معنای خسارت سنگین به صنعت تبلیغات آنلاین است.

بر اساس برآوردهای کلی 198 میلیون نفر در کل جهان از نرم افزارهای بلوکه کننده تبلیغات استفاده می‌کنند و 98 درصد این برنامه ها بر روی رایانه های رومیزی و تنها دودرصد بر روی گوشی های هوشمند نصب شده اند.

منبع:فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄    =  11