تجلیل از ۸ شیمی‌دان برجسته ایرانی در هجدهمین کنگره شیمی ایران

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران با بیان اینکه این کنگره هشتم تا دهم شهریور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود، از ارسال حدود 800 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره در دانشگاه سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، دکتر علیرضا اصغری با اعلام این خبر گفت: از این تعداد مقاله و با رای هیات داوران 677 مقاله برای ارایه در هجدهمین کنگره شیمی ایران پذیرفته شده است.

وی افزود: از مقالات پذیرفته شده 612 مقاله به صورت پوستر و 65 مقاله به صورت سخنرانی در مدت سه روز برگزاری این کنگره ارائه می‌شوند.

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران، افزود‌: دکتر محمد علی زلفی گل دبیر انجمن شیمی ایران و دکتر عیسی یاوری از دانشمندان برجسته شیمی ایران از سخنرانان این کنگره هستند.

دکتر اصغری، قدر‌دانی از هشت استاد برجسته شیمی کشور شامل چهار شیمی‌دان برجسته جوان و چهار شیمی‌دان برجسته پیشکسوت و برگزاری شش کارگاه آموزشی را از جمله برنامه‌های این کنگره سه روزه در دانشگاه سمنان عنوان کرد.

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران گفت‌: این کنگره ملی در هفت محور شیمی آلی، تجزیه، فیزیک، معدنی، صنعتی، نانو شیمی و آموزش شیمی برگزار می‌شود.

دکتر اصغری، ارتقاء سطح علمی و فکری پژوهشگران و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباط علمی و تبادل تجریبات را از اهداف برگزاری این کنگره سه روزه عنوان کرد.

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران خاطرنشان کرد: این کنگره با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بیش از 400 دانشجو در مقاطع کارشناسی‌، کارشناسی ارشد و دکتری در 11 رشته گرایش در دانشکده شیمی دانشگاه سمنان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  15