امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی گیلان و پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال

‌به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های بیشتر، جهاددانشگاهی واحد استان گیلان با پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و خدمات تخصصی، تفاهم‌نامه‌ای مابین جهاددانشگاهی استان گیلان و پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی گیلان متعهد شد، با ارایه ایده‌ها و اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی، اجرایی و انجام همکاری‌های دوجانبه، زمینه‌ همکاری‌های هرچه بیشتر درخصوص فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و خدمات تخصصی را با پژوهشکده مذکور ایجاد کند.

همچنین در این تفاهم‌نامه پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور نیز متعهد شد، با اعلام نیازهای پژوهشی و آموزشی و فراهم کردن امکانات استفاده از فضاهای آزمایشگاهی و کارگاهی برای انجام طرح‌های مشترک با جهاددانشگاهی استان گیلان همکاری‌های لازم را داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مهندس جمشید رسایی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان با اشاره به وجود ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در جهاددانشگاهی استان، درخصوص انعقاد تفاهم‌نامه‌های علمی و پژوهشی با سایر دستگاه‌ها در زمینه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  ⁄    =  19