آخرین مهلت ارسال مقاله به یازدهمین سمینار «الکتروشیمی ایران»

یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران طی روزهای 27 و 28 آبان ماه امسال به همت انجمن الکتروشیمی ایران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، هدف از برگزاری این سمینار، گردهمایی استادان، پژوهشگران، صنعتگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر علاقه‌مندان در زمینه‌های مختلف الکتروشیمی در سطح کشور، ایجاد هم افزایی فعالیت‌های پژوهشی کشور در راستای بومی سازی و ارتقای الکتروشیمی، ترویج تحقیقات بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف الکتروشیمی، بهره‌گیری از دانش فنی، تبادل اطلاعات و تجارب بین متخصصین، پژوهشگران و صنعتگران عرصه الکتروشیمی، گسترش ارتباط مراکز دانشگاهی و پژوهشی با صنایع مرتبط و … است.

یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران حول محورهای نانوالکتروشیمی، الکتروشیمی محاسباتی، سنتز الکتروشیمیایی، بیوالکتروشیمی، خوردگی، الکتروشیمی فیزیک، الکتروشیمی تجزیه و تولید و ذخیره انرژی (پیل سوختی، باتری، ابرخازن و هیدروژن) برگزار می‌شود. در بخشی از این سمینار دو روزه دانشجویان نمونه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز معرفی می‌شوند.

از سوی دبیرخانه سمینار، مهلت ارسال چکیده مقالات دهم شهریورماه، زمان اعلام نتایج داوری بیستم مهرماه و آخرین مهلت ثبت نام 25 مهرماه امسال اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت دبیرخانه سمینار به آدرس www.iranecs.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، یازدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران مورد تائید ستاد نانو برای دریافت حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری نانو در سال 1394 اعلام شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  +    =  68