معلمان فیزیک باید تمرکزشان روی یادگیری مباحث علمی و آموزشی باشد

مدیر کمیته برنامه‎ریزی کنفرانس ملی فیزیک ایران:

مدیر کمیته برنامه‎ریزی کنفرانس ملی فیزیک ایران با بیان این که این کنفرانس نیاز ضروری ارتقای علمی کشور است، گفت: با توجه به پیشرفت ثانیه به ثانیه‎ای دانش‎های علمی، معلمان نیز باید علوم تازه را فرا گیرند.

شاهرخ لقایی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: معلمان در هر رشته علمی بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی باید علم خود را به روز کنند.

وی بیان کرد: این کنفرانس کمک می‎کند که مقالاتی از به روزترین شرایط علمی در دنیا و کشور در اختیار معلمان قرار بگیرد و آنها از این فرصت جهت بروزرسانی علم خود استفاده کنند.

عضو کمیته علمی شانزدهمین کنفرانس ملی فیزیک ایران ادامه داد: همچنین معلمان در حاشیه این کنفرانس با بحث با یکدیگر به هم‎آموزی وسیع می‎رسند و یک نوع یادگیری گروهی رخ می‎دهد.

لقایی اضافه کرد: کنفرانس ملی فیزیک نیاز ضروری ارتقای علمی کشور است و در تمام کشورهای جهان چنین برنامه‎هایی برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن معلمان فیزیک با حمایت بخش خصوصی اولین بار در سال 90 در تهران کنفرانس ملی فیزیک را برگزار کرد، اظهار کرد: سال گذشته و امسال استاندار، استانداری و کل مسئولین عالی رتبه استان را درگیر این کنفرانس کردیم و عملاً این کنفرانس با مشارکت همه دستگاه‎های استان برپا شد.

مدیر کمیته برنامه‎ریزی کنفرانس ملی فیزیک ایران با اشاره به اینکه امسال 700 نفر متقاضی در این کنفرانس شرکت کردند، یادآور شد: امیدواریم دولت و ادارات دولتی هزینه‎های برگزاری این کنفرانس را در سال‎های آتی متقبل شوند تا معلمان فیزیک و شرکت‎کنندگان دغدغه مالی نداشته باشند و تمرکزشان روی یادگیری مباحث علمی و آموزشی باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  1  =