ارائه تازه‎های علمی فیزیک دنیا به معلمان کشور

رئیس اتحادیه معلمان فیزیک کشور خبر داد

رئیس اتحادیه معلمان فیزیک کشور گفت: شانزدهمین همایش ملی فیزیک باعث مطرح شدن تازه‎های این علم می‎شود.

محمدحسن بیاتانی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: سعی داریم با برگزاری همایش‎های مختلف در حوزه فیزیک روش‎های نو در این زمینه را با استفاده از تجارب ارزنده کسانی که در این خصوص حرفی برای گفتن دارند به معلمان فیزیک سراسر کشور انتقال دهیم.

وی بیان کرد: از طریق این همایش تازه‎‎های علمی در زمینه فیزیک که در جهان مطرح است به معلمان و اساتید فیزیک منتقل می‎شود و این قضیه برای معلمانی که تدریس می‎کنند نقطه عطفی محسوب می‎شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این همایش فیزیکدانی خارج از کشور شرکت نکرده و مقاله‎ای نیز از فیزیکدانان خارج از کشور نداریم و تنها یک ارتباط از طریق ویدئوکنفرانس با مرکز بین‎المللی سرن در مرز سوئیس و فرانسه داریم که معلمان فیزیک می‎توانند به صورت مستقیم سوالات خود را مطرح کنند و پاسخ آن را در همان لحظه دریافت کنند.

بیاتانی اظهار کرد: در این همایش خلاصه‎ای از مجموعه تازه‎های فیزیک در جهان مطرح خواهد شد که باعث ارتقا سطح آموزش فیزیک در کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین همایشی نقش مهمی در پیشرفت علمی کشور در زمینه فیزیک دارد و معلمان فیزیک می‎توانند از این فرصت برای ارتقا سطح علمی خود استفاده کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  −    =  94