همایش «فرهنگ علم، فرهنگ صلح» برگزار می‌شود

19 آبان ماه امسال

همایش «فرهنگ علم، فرهنگ صلح»، 19 آبان امسال همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه به همت انجمن ترویج علم ایران و با مشارکت مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، بررسی نقش فرهنگ در حصول صلح، بررسی نقش فرهنگ در شکل‌گیری علم، معرفی و تبیین مفهوم «فرهنگ صلح» و بررسی رابطه فرهنگ علم و فرهنگ صلح از جمله اهداف برپایی این همایش محسوب می‌شوند.

محورهای این همایش علمی نیز شامل «فرهنگ علم و فرهنگ صلح (هم‌گرایی‌ها و واگرایی‌ها)»، «علوم انسانی و فرهنگ صلح»، «علوم تجربی و فرهنگ صلح»، «آموزش و فرهنگ صلح»، «فناوری و فرهنگ صلح»، «هنر و فرهنگ صلح»، «رسانه‌ها، وسایل ارتباط جمعی و فرهنگ صلح»، «مدیریت اجتماعی و فرهنگ صلح»، «سیاست و فرهنگ صلح»، «روابط بین‌الملل و فرهنگ صلح»، «تشکل‌های مدنی، فعالیت‌های شهروندی و فرهنگ صلح»، «نظام حقوقی و فرهنگ صلح»، «نظام اقتصادی و فرهنگ صلح»، «نظام بهداشت و درمان و فرهنگ صلح» و «علم، فناوری و رواداری اجتماعی» است.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 10 مهر ماه امسال است و چکیده مقاله حداقل 150 و حداکثر 250 کلمه و باید شامل ایده اصلی، هدف، سوال، روش و نتیجه باشد. همچنین چکیده مقالاتی که دارای ایده جدیدی در راستای اهداف همایش باشند در اولویت پذیرش قرار میگیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن ترویج علم ایران به نشانی http://www.popscience.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88036144 داخلی 206 و 210 تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄    =  3