حسینی و سیف مباحث را به روزنامه‌ها نکشانند

سخنگوی دولت، از رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی و رئیس کل بانک مرکزی خواست مباحث بین خود را در جلسات مطرح کنند و موضوع را به روزنامه‌ها نکشانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر سید صفدر حسینی مدیر عامل صندوق توسعه ملی مبنی بر رفتارهای بانک مرکزی در قبال این صندوق، گفت: دولت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و بهتر است آقابان حسینی و سیف مباحث را در جلسات خود مطرح کنند و موضوع را به روزنامه ها نکشانند، زیرا سبب ایجاد شائبه و حاشیه در ذهن مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه این صندوق دارای منابعی بود که براساس تصمیم‌های دولت قبل بخشی از این دارایی ها به شرکت‌های زیرمجموعه به عنوان سرمایه و به صورت وام واگذار شده است، افزود: البته بخشی از آنها دیگر برنگشت.

سخنگوی دولت افزود: براساس گفته مسئول صندوق توسعه ملی، بانک مرکزی حق نداشته است پولی را به شرکت‌های زیرمجموعه مثل شرکت نفت آن هم به حساب صندوق توسعه ملی بدهد.

وی ادامه داد: آنچه که از سال ۹۲ یعنی آغاز به‌کار دولت یازدهم مستند است، نشان می دهد هیچ پولی از این صندوق بدون مجوز قانونی هزینه نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4