اجرای طرح‌های آبرسانی غرب مازندران از طریق اعتبارات متمرکز ملی

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور خبر داد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: آبرسانی به شهرهای غرب مازندران از طریق اعتبارات متمرکز ملی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در مازندران، حمیدرضا جانباز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای برنامه‌ریزی شده غرب مازندران و تامین آب شرب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و روستاهای منطقه در قالب آبرسانی متمرکز گفت: مطالعات فنی این طرح به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال شده و ما تلاش داریم از طریق مصوبه کمیسیون ماده 25 این پروژه‌ها را تا پایان سال آینده آبرسانی کنیم.

وی افزود: در بازدید از مجتمع آبرسانی کلاردشت تاکید شد عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات متمرکز ملی تا پایان سال 95 اجرایی شود و با تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش آب روستایی این مجموعه روستایی تا پایان سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه آبرسانی به شهرهای نوشهر، کجور و پول در حال حاضر با همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، بخش خصوصی و شهرداری انجام می‌شود، عنوان کرد: مسئولیت آبرسانی به شهر پول تا یک ماه آینده و آبرسانی به شهر کجور را تا پایان سال 95 شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران تحویل خواهد گرفت.

جانباز در خصوص تکمیل سامانه آبرسانی شهرهای هچیرود و نمک‌آبرود تصریح کرد: باید تا پایان سالجاری به گونه‌ای برای آبرسانی به این مناطق برنامه‌ریزی شود تا طی تابستان سال آینده در خدمات‌رسانی به مردم با مشکلات کمتری مواجه شویم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل آبفار مازندران نیز 6 پروژه ملی آبرسانی روستایی در نوشهر، چالوس، کلاردشت و کجور را به عنوان پروژه‌های بزرگ و اولویت‌دار ملی اعلام و اظهار کرد: مجتمع آبرسانی روستایی بیرون بشم، خاچک، شهدای اویل، مجتمع آبرسانی روستایی غرب کلاردشت، شرق نوشهر و مجتمع آبرسانی صلاح‌الدین‌کلاء از مهمترین پروژه‌های مهمی است که نیاز به اعتبار ملی دارد.

مجید عبدالهی افزود: برای پروژه بیرون بشم که 22 روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد بیش از 7میلیارد و 300 میلیون تومان و پروژه شهدای اویل با تحت پوشش قرار دادن 8 روستا بیش از 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که در صورت تحقق تا پایان سال 95 اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از 16 پروژه تک روستایی و اولویت‌دار در منطقه نوشهر، چالوس، کلاردشت و کجور نیز خبر داد و گفت: با اجرای 6 پروژه‌ ملی که مقرر شده از محل 500 میلیون دلار صندوق توسعه ملی تخصیص یابد در مجموع 58 روستا در شهرهای مذکور از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  3