برپایی ایده‌بازار تخصصی مهندسی عمران در دانشگاه امیرکبیر

نخستین ایده‌بازار تخصصی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 25 آذرماه امسال با هدف تجاری سازی ایده‌های برتر در این رویداد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، شایگان شاکری نسب، دبیر اجرایی ایده بازار تخصصی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این ایده بازار با محوریت «ایده شما برای راه‌اندازی کسب و کار پایدار و سودآور در راستای ایجاد محوطه دوستدار محیط زیست چیست؟» برگزار می‌شود که این محور تمامی زیرشاخه‌های مهندسی عمران از جمله ساخت و ساز، آب و مدیریت پسماند را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ایده‌های ارائه شده در این رویداد باید طی دو سال بازگشت سرمایه داشته باشند، تصریح کرد: ایده‌ها می‌تواند در حوزه‌های آب، ساخت و ساز، انرژی، ضایعات پسماند، ایمنی و حمل نقل باشد.

دبیر اجرایی ایده بازار تخصصی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه زمان ثبت نام در ایده بازار تخصصی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر از اواخر تیرماه آغاز شده است، افزود: فرصت ثبت نام در این رویداد تا 15 آبان ماه 94 ادامه دارد.

وی گفت: تاکنون بیش از هفت ایده ارسال شده است که روند ارسال ایده‌ها تا پایان مهلت زمان ثبت نام افزایش می‌یابد.

شاکری نسب خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نوع رویدادها ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت است؛ چراکه این نوع ارتباط در کشور بسیار کم رنگ است.

وی با اشاره به تفاوت ایده بازار تخصصی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دیگر ایده بازارها افزود: در این ایده بازار تنها به معرفی ایده‌ها بسنده نمی‌شود؛ بلکه مسیر تجاری سازی ایده‌ها نیز دنبال خواهد شد.

دبیر اجرایی ایده بازار تخصصی مهندسی عمران تاکید کرد: در این راستا با موسسه‌ای که به صورت تخصصی ایده‌ها را در مسیر تجاری سازی قرار می‌دهد، همکاری می‌کنیم.

شاکری نسب گفت: در این ایده بازار صاحبان صنایع ساختمان، مجریان پروژه‌های کلان عمرانی حضور دارند که فرصت مناسبی است تا دانشجویان و ایده پردازان بتوانند ایده‌های خود را به صنایع معرفی کنند.

وی عنوان کرد: در این رویداد دانشجویان سراسر کشور و ایده پردازان می‌توانند ثبت نام کنند.

دبیر اجرایی ایده بازار تخصصی مهندسی عمران گفت: در حاشیه این ایده بازار، سمینار رایگان فرصت‌های شغلی نیز برای شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  4  =