تمدید مهلت ارسال مقاله به کنگره ملی «زخم و ترمیم بافت»

رئیس دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از تمدید مهلت ارسال مقاله به این کنگره خبر داد و گفت: پژوهشگران و متخصصان می‌توانند مقالات و آثار خود را تا 10 مهرماه به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر حسین بختو با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال پژوهشگران و متخصصان رشته‌های مختلف، برگزارکنندگان این کنگره تصمیم گرفتند فرصت بیشتری برای ارسال مقالات و آثار علاقه‌مندان اختصاص دهند.

وی افزود: این کنگره 6 تا 8 آبان ماه امسال در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد تهران برگزار می‌شود و دارای 20 امتیاز بازآموزی برای رشته‌های فوق تخصصی جراحی ترمیمی، پلاستیک و سوختگی، جراحی عروق و متخصصان رشته‌های پوست، زنان و زایمان و پزشکان عمومی است. شاغلان سایر حرف علوم پزشکی در مقاطع مختلف نیز با شرکت در این کنگره حداکثر امتیاز بازآموزی را دریافت خواهند کرد.

به گفته رئیس دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت، مقالات ارسالی به این کنگره در محورهای اصلی «زخم و درماتولوژی»، «زخم و انکولوژی»، «مهندسی بافت و بیومتریال زخم»، «زخم و جراحی»، «زخم و لیزر»، «زخم و نورولوژی»، «سلول درمانی»، «زخم و طب داخلی»، «زخم، اقتصاد، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی» و «طب بازساختی و ترمیم بافت» بررسی و ارائه می‌شوند.

بختو یادآور شد: دومین کنگره ملی «زخم و ترمیم بافت» به همت مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنگره به نشانی اینترنتی www.wtrcongress.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  +    =  21