کشمیری خبر داد: سهم ۴۵ درصدی زنان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: زنانی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان کار می‌کنند، نیازمند حمایت معاونت امور زنان هستند و اعتقاد داریم که همکاری معاونت امور زنان با شهرک باعث رشد و توسعه این مرکز علمی و تحقیقاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مهدی کشمیری امروز (دوشنبه) در بازدید معاون رییس جمهور در امور زنان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، اظهار کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به اشتغال زنان در شرایط فعلی نگاه ویژه‌ای داشته است، به گونه‌ای که امروز 45 درصد از اشتغال شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به دست زنان است.

وی با بیان اینکه در این شهرک هر کارآفرین فضایی 10 الی 15 درصدی برای اشتغال ایجاد کرده است، افزود: خوشبختانه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یکی از چهار مرکز رشد علمی کشور است که 400 شرکت در آن به کار مشغولند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ادامه داد: هزار و 200 توافق یا قرارداد با مراکز مهم کشوری، پنج هزار و 100 نفر اشتغال و 200 میلیارد تومان جذب سرمایه از بخش خصوصی از دستاوردهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است.

کشمیری با بیان اینکه ایرانیان در مقام حرف زدن رتبه اول را دارند اما در مقام عمل در جایگاه آخر قرار گرفته‌اند، ادامه داد: متأسفانه بودجه پارک‌ها یک درصد بودجه وزارت علوم است و شهرک به عنوان یک پارک علم و فناوری با کارکردهای بسیاری که دارد تنها یک سوم حوزه‌های دیگر وزارت علوم بودجه دریافت می‌کند این در حالی است که شهرک با استانداردهای بین‌المللی، پایگاه اصلی علمی و گردشگری اصفهان و یکی از مؤثرترین ارگان‌ها در فرهنگ‌سازی کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زنانی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان کار می‌کنند، نیازمند حمایت معاونت امور زنان هستند و اعتقاد داریم که همکاری معاونت امور زنان با شهرک باعث رشد و توسعه این مرکز علمی و تحقیقاتی می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

46  ⁄    =  23