پیوند دانشجویان و نخبگان با نیازهای واقعی کشور در رویداد «فراایده»

دانشگاه صنعتی شریف به منظور آشنایی دانشجویان و نخبگان با نیازهای صنایع برای راه‌اندازی کسب و کارهای دانش‌بنیان، نخستین دوره از سلسله رویدادهای «فراایده» را در حوزه‌های مختلف صنعت برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، در این رویدادها، شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با نیازهای صنایع برای راه‌اندازی کسب و کارهای دانش‌بنیان، فرصتی می‌یابند تا با پیداکردن هم تیمی‌هایی از رشته‌ها و تخصص‌های مختلف نسبت به تشکیل تیم‌های میان رشته‌ای اقدام کنند. بعلاوه مدیران و خبرگان هر حوزه با حضور در فراایده مربوط به خود نسبت به مشاوره و راهنمایی مستمر تیم‌ها تا راه اندازی کسب و کارشان بر اساس واقعیت‌های آن صنعت اقدام می‌کنند.

همچنین در این رویداد کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌هایی از قبیل تحلیل بازار، تحلیل فنی، تحلیل مالی و روش‌های ارائه به سرمایه گذار برگزار می‌شود و در نهایت پس از داوری طرح‌ها، از تیم‌های برتر جهت توسعه محصول در برنامه تجاری‌سازی دستاوردهای دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف حمایت صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، اولین دوره این رویداد حول مسائل و نیازهای فناورانه شهری در تاریخ 15 تا 22 مهرماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویدادها به نشانی اینترنتی www.hyperidea.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄    =  14