جهاد دانشگاهی تنها دانشگاه آموزش کوتاه مدت در کشور

رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد

رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی را با بیش از 20 سال تجربه آموزشی بین‌المللی، ملی و استانی تنها دانشگاه آموزش دهنده دوره‌های تخصصی کوتاه‎مدت کشور دانست.

وحید خلیلی اردلی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، جهاد دانشگاهی را پل ارتباطی میان جامعه، بازار کار و دانشگاه دانست و افزود: این نهاد علمی، تنها دانشگاه آموزش دوره‌های تخصصی کوتاه مدت در کشور است که فارغ التحصیلان دانشگاهی را متناسب با نیاز روز بازار کار با نرم افزار‌های کاربردی رشته‌های مختلف آموزش می‌دهد و جهت ورود به بازار کسب و کار، آماده می‌سازد.

وی با اشاره به ظرفیت مطلوب جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، تبدیل علم به عمل و تجاری سازی آن را از وظایف جهاد دانشگاهی عنوان و اظهار کرد: انجام فعالیت‌های تحقیقاتی دستگاه‌های دیگر نیز از جمله رسالت‌های این نهاد محسوب می‌گردد.

خلیلی از دیگر ماموریت‌های اساسی و بلندمدت جهاد دانشگاهی را اجرای برنامه‌های‌ پژوهشی دانست و تصریح کرد: رویکرد اصلی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی برگزاری آموزش‌های اشتغال‌محور است، بر همین اساس در زمینه‌ مطالعات اشتغال‎زایی می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آموزش‌های تخصصی و اشتغال‌زا و همچنین آموزش کارکنان دولت، رویکرد اصلی بخش آموزش جهاد دانشگاهی است.

خلیلی با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت‌نام اینترنتی برای فراگیران جهاددانشگاهی، افزود: علاقه‎مندان به ثبت‎نام در آموزش‎های کوتاه مدت جهاددانشگاهی به راحتی می‌توانند از جزئیات کلاس‌ها و فرآیند ثبت‎نام با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی واحد استان به آدرس jdchb.ac.ir اطلاعات کسب کنند.

رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی تحصیل‌کردگان و فارغ‌التحصیلان سطوح بالای تحصیلاتی و دانشگاهی می‌توانند آموخته‌های خود را از طریق جهاد دانشگاهی به مردم استان ارائه کنند.

وی التزام به بومی‌سازی آموزش بر اساس نیاز منطقه و تعریف و تدوین دوره‌های آموزشی مهارت‌محور و اشتغال‌زا و تدبیر در ورود به عرصه مجازی از طریق تعریف و اجرای دوره‌های آموزشی مجازی و الکترونیکی تخصصی و پیشرفته را از دیگر اهداف آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی برشمرد.

به گفته وی، تجربۀ 30 سالۀ آموزش‌های عمومی، تخصصی و آموزش‌های ویژۀ کارکنان دولت، جهاد دانشگاهی کشور و استان در اختیار ماست و آمادگی داریم که خدمات آموزشی خود را در زمینه‌های مختلف در اختیار جوانان و کارکنان دولت قرار دهیم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3