امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی استان یزد با شهرداری این استان

در راستای تعامل و همکاری در اجرای طرح‌ها و اقدامات مرتبط با کاهش آلاینده‌های محیط زیست، سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با شهرداری یزد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه یزد، این تفاهم‌نامه که به امضای سید حسین میرحسینی معاون پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و جعفر امین مقدم معاون خدمات شهری شهرداری یزد رسیده است، در شش ماده تنظیم و به مدت سه سال قابل اجراست.

میرحسینی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: این تفاهم‎‎نامه با هدف تعامل و همکاری در اجرای طرح‌ها و اقدامات مرتبط و موثر در کاهش آلاینده‌های محیط زیست شامل آب، خاک و هوا در فضای شهر یزد و حوزه‌های پیرامون آ‌ن‌ها، بر اساس نیازها و اولویت‎‎های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری یزد و توانمندی‎‎های جهاددانشگاهی تنظیم و به امضاء طرفین رسید.

وی همچنین اظهار کرد: انجام طرح‎‎های مطالعاتی و تحقیقاتی، مشارکت در برگزاری همایش‎‎ها و نشست‎‎های پژوهشی، فراهم‎‎سازی زمینه‎‎های اداری لازم و مناسب برای اجرای طرح‎‎های پژوهشی، آموزشی و طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، همکاری در زمینه‎‎های انتشار کتب و نشریات آموزشی و پژوهشی و ترویجی و برگزاری مسابقات علمی و ترویجی و انتشار اخبار و گزارش‌های زیست محیطی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  −  65  =