رقابت ۵۰ تیم در ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران

نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران، آذرماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال با موضوعات فرهنگ و معارف اسلامی، پزشکی و سلامت، اقتصاد و کارآفرینی، علوم فنی و مهندسی، سبک زندگی، هنر و معماری و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

سناریوی بازی‌های رایانه‌ای، الگوریتم و محتوای نرم‌افزارهای تلفن همراه، عکس تلفن همراه، صوت و فیلم تلفن همراه، پیامک، الگوریتم محتوایی نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، فایل‌های متنی و عکس، الگوریتم محتوایی وب‌سایت، نشریه الکترونیکی و پویانمایی تلفن همراه از جمله مهم‌ترین محورهای اولین ماراتن تولید محتوای دیجیتال است.

همچنین فرهنگ‌سازی در راستای تولید محتوای دیجیتال علمی و کاربردی، شناسایی توانمندی‌ها و هدایت استعدادهای جامعه در حوزه تولید محتوا، بسترسازی در جهت کارآفرینی دیجیتال مبتنی بر تولید محتوا، تقویت خط و زبان فارسی در محیط دیجیتال، پرورش ایده‌های خلاقانه در حوزه تولید محتوای دیجیتال، لذت حل مسأله به شیوه‌های گوناگون در فرایندی خلاقانه، آموزش مبانی تولید محتوای دیجیتال فاخر، برگزاری فن‌بازار محتوای دیجیتال با هدف کارآفرینی دیجیتال مبتنی بر محتوا و حمایت از تولیدکنندگان محتوا از اهداف اساسی برگزاری این ماراتن است.

بخش جانبی این ماراتن شامل کاربریui/ux، بخش دانش‌آموزی، بخش دانشجویی و بخش ویژه شعار سال است.

ثبت‌نام در مسابقه به‌ صورت تیمی است و تیم‌ها می‌توانند به‌ صورت حقوقی ثبت نام کرده یا دارای گروه مستقلی باشند. تیم‌ها پس از ثبت نام در ماراتن، توسط هیأت داوران ارزشیابی شده و تعداد 50 تیم جهت حضور در ماراتن انتخاب می‌شوند. این 50 تیم در یک رقابت دو روزه و در محورهایی که اظهار توانمندی کرده‌اند، با یکدیگر رقابت می‌کنند و نسبت به تولید محتوای دیجیتال برای بازی رایانه‌ای، نرم افزار تلفن همراه، وب سایت، نرم افزار چندرسانه‌ای و الگوریتم‌های پیاده سازی این ابزارها اقدام می‌کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین مسابقه و شرکت در این ماراتن می‌توانند به وب‌سایت www.sharifdc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  −  70  =