شیراز، میزبان دهمین کنگره بین‌المللی «آسم و انرژی»

دهمین کنگره بین‌المللی دوسالانه آسم و آلرژی، ششم تا هشتم آبان‌ماه امسال به همت مرکز تحقیقات آلرژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری انجمن آسم و آلرژی ایران در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا منطقه فارس، دکتر سیدحسام‌الدین نبوی‌زاده، دبیر علمی دهمین کنگره بین‌المللی آسم و آلرژی با اعلام این خبر گفت: استادان فوق تخصص آسم و آلرژی از سراسر کشور و دو کشور جهان، در این کنگره حضور و سخنرانی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: آلرژی‌های غذایی و دارویی، آسم، کهیر، حساسیت‌های شدید (آنافیلاکسی) و نحوه مقابله و درمان انواع آلرژی‌ها و آسم در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح تازه‌های علمی در موضوع آسم ‌و آلرژی از مهمترین رویکردهای این رویداد بین‌المللی است، گفت: سخنرانی تعدادی از استادان، ارائه 50 پوستر و برپایی نمایشگاه با حضور 18 شرکت دارویی مرتبط، از برنامه‌های این رویداد علمی است.

نبوی‌زاده خاطرنشان کرد: در این سمینار برای پزشکان متخصص کودکان، داخلی و فوق تخصص‌های تنفس و آلرژی امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است.

دبیر علمی دهمین کنگره بین‌المللی دوسالانه آسم و آلرژی با بیان اینکه شیراز پیش از نیز میزبان هشتمین دوره از این کنگره بوده است، گفت: مهمانانی از کشورهای کره و اسپانیا نیز در این کنگره شرکت دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5