هنوز بانک ها برای امور پرداخت مورد اعتمادترند/استفاده ۶ درصدی از اپلیکیشن

یک تحقیق در ایالات متحده نشان داد:

اکثریت مشتریان برای انجام امور پرداخت های خود به بانک ها اعتماد بیشتری دارند و فقط درصد کمی هستند که به خرده فروشی های اصلی یا شرکت های مخابراتی در محافظت از اطلاعات پرداخت خود اعتماد دارند./با توجه به مطالعات اخیر پایگاه exchange.com که توسط lpsos Public Affairs (یک شرکت تحقیقاتی بازار) با همکاری ABA صورت گرفت؛ 6 درصد از مشتریان از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی برای انجام پرداخت های خود استفاده کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مطالعات اخیر حاکی از آن است؛ اکثریت مشتریان برای انجام امور پرداخت های خود به بانک ها اعتماد بیشتری دارند و فقط درصد کمی هستند که به خرده فروشی های اصلی یا شرکت های مخابراتی در محافظت از اطلاعات پرداخت خود اعتماد دارند.

در نظرسنجی های صورت گرفته مصرف کنندگان در پاسخ به این سوال که «شما بیشتر پرداخت از طریق کدام یک را امن تر می دانید؟» پاسخ ها به شرح زیر بودند:

بانک ها : 75 درصد (سال 2014: 73 درصد)
شرکت های مخابراتی (مانند وریزون، اسپرینت و غیره) : 1 درصد (در سال 2014: 1 درصد)
خرده فروشی های اصلی :  1 درصد (در سال 2014: 2 درصد)
تامین کنندگان اصلی جایگزین (مانند پی پال، Venmo و غیره):  4 درصد (در سال 2014: 8 درصد)
مطمئن نیستم. :  18 درصد (در سال 2014: 16 درصد)

علاوه بر این، با توجه به مطالعات اخیر پایگاه exchange.com که توسط lpsos Public Affairs (یک شرکت تحقیقاتی بازار) با همکاری ABA صورت گرفت؛ 6 درصد از مشتریان از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی برای انجام پرداخت های خود استفاده کرده اند.

از میان افراد مورد مطالعه، محبوب ترین روش های پرداخت پی پال (4 درصد)، اپل پی (42 درصد) و گوگل والت (11 درصد) بودند. این مطالعه سالانه بر روی 1000 شهروند بزرگسال اهل ایالات متحده در تاریخ 8-13 جولای 2015 صورت گرفت.

منبع: http://www.thepaypers.com/online-payments/us-banks-still-most-trusted-for-payments-report/762093-3

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  30