نتایج اولیه مقالات همایش بانکداری الکترونیک امروز اعلام می شود /صف اسپانسرها برای حضور پررنگ در همایش

بر اساس تقویم همایش :

براساس تقویم پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت نتیجه ارزیابی اولیه خلاصه مقالات ارسالی به این همایش امروز 30 آبان اعلام می شود./خبرها حاکی از صف شرکت های فناور بانکی برای حمایت و حضور هرچه پررنگ تر در این همایش است./ اولین شرکتی که برای حضور اعلام آمادگی و جای خود را تثبیت کرده شرکت فرادیس البرز است. نام شرکت های دیگر به زودی اعلام می شود./امسال عملکرد بانک‌ها در حوزه‌ی بانکداری الکترونیک در این همایش بررسی می‌شود ./اسپانسر های همایش در سه جایگاه الماس،طلایی و برنز در همایش و نمایشگاه جانبی حضور پیدا خواهند . این شرکتها بر اساس جایگاهشان در طبقه اول سالن همایش های میلاد دارای غرفه خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک براساس تقویم پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت  نتیجه ارزیابی اولیه خلاصه مقالات ارسالی به این همایش  امروز  30 آبان اعلام می شود.
در همین حال خبرها حاکی از صف شرکت های فناور بانکی  برای حمایت و حضور هرچه پررنگ تر در این همایش است.. اولین شرکتی که برای حضور اعلام آمادگی و جای خود را تثبیت کرده  شرکت فرادیس البرز است. نام شرکت های دیگر به زودی اعلام می شود.

اسپانسر های همایش در سه جایگاه الماس،طلایی و برنز در همایش و نمایشگاه جانبی حضور پیدا خواهند . این شرکتها بر اساس جایگاهشان در طبقه اول سالن همایش های میلاد دارای غرفه خواهند بود.

دیگر شرکتهای متقاضی غرفه در طبقه دوم فرصت حضور و نمایش محصول پیدا خواهند کرد.طبیعی است با توجه به محدودیت فضا شرکت های تا دقیقه  90 فرصت ندارند تا تقاضای حضور در نمایشگاه را به ستاد برگزاری همایش ارئه دهند. شاید شمارش معکوس برای تمام شدن فضای نمایشگاهی از هم اکنون آغاز شده باشد.

البته همانند سال قبل در فضای باز هم فضای نمایشگاهی پیشبینی شده است و کسانی که دیرتر تقاضای خود را ارئه دهند در فضای باز خارج از مرکز همایش ها می توانند محصولات خود را به نمایش بگذارند.
آخرین مهلت اعلام مشارکت و حمایت 9 دی ماه و آخرین فرصت ثبت نام در همایش 16 دی است.

درباره همایش بیشتر بدانید

پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت و نمایشگاه جنبی آن در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.
 اولین جلسه کمیته اجرایی این همایش به منظور نهایی سازی موضوعات اساسی اجرایی این رویداد سالانه ۱۶ شهریور ماه برگزار شد و اولین جلسه کمیته علمی نیز جهت برگزاری در ۵ مهرماه برنامه ریزی شده است.

اهداف همایش
بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
ایجاد فضای مناسب برای سیاستگذاران، بانکداران و خبرگان حوزه  فناوری اطلاعات جهت تبادل نظر در مورد چشم‌انداز صنعت بانکداری
معرفی نقشه راه نظام‌های پرداخت ملی
بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک
بررسی قوانین و مقررات موجود
ارائه دستاوردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات

تقویم همایش

زمان برگزاری همایش 

۲۱ و ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۴

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات

۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۴

اعلام نتیجه ارزیابی اولیه

۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۴

آخرین مهلت ارسال نسخه نهایی مقالات پذیرفته شده

۲۵ آذرماه ۱۳۹۴

آخرین مهلت اعلام مشارکت و حمایت 

۹ دی‌ماه ۱۳۹۴ 

آخرین مهلت ثبت نام در همایش

۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۴

بخش جدید همایش
مسابقه‌ی سخن تازه بخش جدیدی است که برای اولین بار در آن خانواده بزرگ نظام بانکی می‌توانند در حوزه‌ی بانکداری الکترونیک، پیشنهادهای نوآورانه و خلاقانه خود را ارائه کنند. به بهترین ایده‌ها جوایزی تعلق می‌گیرد و بخشی از طرح‌های برتر با حمایت بانک مرکزی فرصت حضور در همایش و اجرایی‌شدن را پیدا می‌کنند.

جشنواره دکتر نوربخش

امسال همچون  سالهای  قبل  برگزاری جشنواره‌  دکتر نوربخش یکی از بخش های همایش است. در این جشنواره  بانک‌های صاحب نوآوری در حوزه‌ بانکداری الکترونیک رتبه‌بندی و رتبه‌های بالا اعلام می‌گردد.

نوآوری، کاربردی‌ و اقتصادی‌بودن معیارهای اصلی معرفی بانک‌ها در حوزه‌ی فناوری اطلاعات است.

درباره برگزاری چهار دوره قبلی جشنواره دکتر نوربخش دریافت فایل

دریافت فایل

دریافت فایل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =