مذاکره اپل با بانک ها درباره پرداخت موبایلی P2P

وال استریت ژورنال گزارش داد

شرکت اپل در حال مذاکره با بعضی از بزرگترین بانک های امریکا به منظور راه اندازی سرویس پرداخت شخص-به-شخص (P2P) به روش Venmo-style می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک ؛ شرکت اپل در حال مذاکره با بعضی از بزرگترین بانک های امریکا به منظور راه اندازی سرویس پرداخت شخص-به-شخص (P2P) به روش Venmo-style می باشد. این ژورنال به نقل از منابع آگاه، اعلام کرده است که اپل این موضوع را با بانک های جی پی مورگان چیس، کپیتال وان، ولز فارگو و بانک ایالات متحده در میان گذاشته است اما مشخص نیست این توافق ها به کجا رسیده است.

این سرویس پرداخت که ممکن است در سال آینده راه اندازی شود، امکان انتقال وجه از حساب بانکی مورد نظر کاربر به مخاطب مورد نظر در هر دستگاه اپل را برای کاربران فراهم می کند. جزئیات فنی این سرویس هنوز مشخص نیست اما شرکت اپل به سادگی می تواند پلتفرم بانکی clearXchange را با دستگاه های اپل پیوند زند و با سرویس Apple Pay یکپارچه سازی کند.

به تدریج جوانان آمریکایی از چک و وجه نقد فاصله می گیرند و نیاز به سرویس های پرداخت P2P بازار بزرگ و در حال رشد سریعی دارد. سرویس Venmo شرکت پی پال، از سال 2013 به عنوان یکی از پیشروان این تکنولوژی شناخته شده و سایر غول های تکنولوژی مانند گوگل، فیس بوک و اسکوئر در حال رقابت با این شرکت می باشند.

اخبار طرح های جدید همزمان با پیش بینی های قریب الوقوع تیم کوک به گوش می رسد. تیم کوک در سخنرانی خود در جمع دانشجویان دانشگاه دوبلین، به مخاطبین خود درباره نسل آینده کودکانی که در انگلستان متولد می شوند گفت: « کودکان نسل آینده اصلا ماهیتی به نام پول نخواهند دید.»

منبع: http://finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =