برانکو: از تساوی راضی هستیم

سرمربی پرسپولیس با بیان ناراحتی از عملکرد شاگردانش از تساوی مقابل پدیده ابراز رضایت کرد. او هم‌چنین تاکید کرد که سوشا مکانی تیم را نجات داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش مقابل پدیده گفت: فکر می‌کنم بازی جالبی بود و افت و خیز زیادی داشت. لازم می‌دانم از هواداران‌مان بابت حضور در ورزشگاه تشکر کنم و از طرفی به خاطر اینکه بازی در سطح پایینی را به نمایش گذاشتیم عذرخواهی کنم اما به همین تساوی هم راضی هستیم چرا که امروز خوب نبودیم.

او اضافه کرد: نیمه اول دو تیم حالت خواب آلودگی داشتند اما نیمه دوم با 4 گلی که دو تیم به ثمر رساندند، باعث شدند بازی هیجان خاصی به خود بگیرد و تماشاگران از آن لذت ببرند.

برانکو همچنین گفت: امروز آن بازی همراه با پاسکاری که بلدیم و مد نظرمان است را نتوانستیم انجام دهیم و آن طور که باید منسجم نبودیم. همچنین آنقدر که لازم بود تهاجمی بازی کنیم، موفق نبودیم. البته همین یک امتیاز با توجه به اینکه یک بازیکن از دست دادیم، باارزش بود.

وی درباره ادامه روند شکست ناپذیری تیمش در لیگ گفت: این دهمین بازی بود که بدون باخت پشت سر گذاشتیم. همین یک امتیاز برای رسیدن به هدفی که داریم بسیار مهم است.

سرمربی سرخ‌پوشان در ادامه عملکرد تیم داوری بازی را “خیلی خوب و عالی” توصیف کرد.

ایوانکوویچ در ادامه درباره عملکرد سوشا مکانی در این بازی گفت: او همه تلاشش را کرد که تیم را نجات دهد. در صحنه‌ای که اخراج شد از خوردن گل سوم جلوگیری کرد چون آن گل جبران ناپذیر بود. او با همین گل وضعیتی را به وجود آورد که توانستیم بازی را مساوی کنیم. داور هم به حق او را اخراج کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5