عده‌ای از موفقیت‌های دولت یازدهم خوشحال نیستند

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: عده‌ای که در تلاش هستند امید مردم را به ناامیدی سوق دهند٬ از دستاورد‌ها و موفقیت‌های دولت یازدهم خوشحال نیستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایلنا، شهیندخت مولاوردی با حضور در همایش «حضور حداکثری زنان شمیرانات در انتخابات» با اشاره به خشونت‌های منطقه به نام دین و اسلام علیه زنان اظهار داشت: اخیراً عده‌ای نادان در ترویج خشونت و افراط‌گری هستند.او افزود: گروه اقلیتی که در حال ترویج جهاد نکاح تحت عنوان دین هستند٬ تاثیرهای نامطلوبی از خود به جای گذاشته‌اند و آرزو داریم خداوند اسلام و دین را به زودی از دست این عده نجات دهد و کمک کند چهره رحمانی دین و تصویر زیبای زن از پشت خرافه‌ها خود را نشان دهد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: بعد از رحلت پیامبر(ص) نگاه جاهلی به زن تحت تاثیر اقوام و جریان‌هایی بازتولیدشد و در قالب سنت‌ها و آداب و رسوم و جاهلیت‌های مدرن زن مسلمان از حداقل و بدیهی‌ترین حقوق انسانی‌اش بی‌بهره شد. مولاوردی گفت: بعد از انقلاب اسلامی در ادامه جاری کردن و هدف انقلاب در قانون اساسی شاهد جاری شدن گفتمانی هستیم که پیشرفت و رشد زنان را در حوزه‌های مختلف به ثمر نشانده است.

او بیان داشت: تفاوت معناداری در حضور زنان در فرصت‌های اقتصادی و سیاسی کشور مشاهده می‌شود که برای حل آن نیازمند تامل و برنامه‌ریزی هستیم تا در برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله بتوانیم فاصله‌ها و خلاءهای موجود را از بین ببریم و برای رسیدن به عدالت اجتماعی قدم‌های اساسی برداریم که دولت تدبیر و امید که با شعار اعتدال بر سر کار آمد و درست زمانی که مسئولیت را پذیرفت کشور در توسعه نامتوازن درگیر و مواجه بود اما اکنون شاهد کسب دستاورد‌ها و موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های گوناگون هستیم.

مولاوردی با تاکید بر اینکه علی‌رغم به وجود آمدن فضای آرامش و ثبات در عرصه اقتصادی تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم٬ گفت: اینکه بتوانیم رویکرد اعتدال را در جامعه پیدا کنیم و به دور از هرگونه احساس تفریط از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه بهره ببریم و وضعیت را به تعادل و توازن جنسیتی برسانیم٬ یک راهبرد برای دولت است که حرکت‌های خود را هم در این زمینه آغاز کرده است. معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ‌در این مسیر جز با همدلی و همزبانی دولت و ملت هیچ نتیجه‌ای محقق نمی‌شود.

او به حضور زنان در ثبت‌‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: این حضور برای ما اهمیت زیادی دارد و ان‌شاءالله بتوانیم در مرحله بعد برای رسیدن به وضعیتی که زنان بتوانند برای کمک و ارتقا به حقوق خود نقش اساسی داشته باشند٬ گام‌های مهمی برداریم.

معاون امور زنان در دولت روحانی گفت: دولت بنا را بر افزایش ارتقای سطح زنان و اعتماد به آن‌ها گذاشته است و برنامه‌هایی در این زمینه داریم که تا دو سال باقی مانده عمر دولت و برنامه ششم توسعه پیش برود. مولاوردی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای که در تلاش هستند امید مردم را به ناامیدی سوق دهند٬ از دستاورد‌ها و موفقیت‌های دولت یازدهم خوشحال نیستند٬ اما این دولت همه آن‌ها را به همراهی با خود دعوت می‌کند که قطعاً نتیجه چنین همیاری بازی برد برد خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  20  =