بهترین‌ مرورگرها برای اندروید

اگر گوشی یا تبلت شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و همچنین حفظ امنیت اطلاعات و حریم شخصی برایتان اهمیت دارد، بهترین کار استفاده از برنامه‌هایی است که امنیت اطلاعات روی این دستگاه‌های دیجیتالی را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل زا دنياي اقتصاد،  شاید بیشترین استفاده‌ای که شما از گوشی یا تبلت می‌کنید مرور در وب باشد. در این شرایط بهتر است به جز استفاده از مرورگر پیش فرض روی این دستگاه‌ها از مرورگرهایی که امنیت دستگاه دیجیتالی شما را افزایش می‌دهند نیز کمک بگیرید.

در حال حاضر مرورگرهای مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد. یکی از این مرورگرها CM Browser – Fast & Secure است. این اپلیکیشن یک مرورگر با امنیت فوق‌العاده بالا در هنگام وبگردی به حساب می‌آید که علاوه بر تامین امنیت کاربرانش، سرعت بالایی نیز دارد.یکی از ویژگی‌های این برنامه اسکن هرگونه فایل دانلود شده از نظر داشتن ویروس توسط CM Browser است. این مرورگر بسیار ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است، اما اگر این برنامه‌ برایتان جالب نیست به شما یک مرورگر دیگر به نام Ghost Browser معرفی می‌کنیم. این مرورگر نیز یکی از امن‌ترین مرورگرهای اندرویدی است، که تمامی اطلاعات کاربر پس از یک دوره مرورگری به‌طور کامل حذف می‌شود و اطلاعات در بخش‌هایی مانند  History، Cookies یا دانلود ذخیره نمی‌شود.

سرعت بالا هنگام وبگردی و طراحی سبک یکی‌ دیگر از ویژگی‌های این مرورگر است. Dolphin Zero سومین مرورگر امن برای کاربران اندروید است که به خاطر درجه بالای امنیت بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. تمامی اطلاعات نظیر Cookies، Cacheو Password‌ها پس از هر وبگردی به‌صورت خودکار از داخل این برنامه پاک می‌شوند. با استفاده از این مرورگر می‌توانید ساعت‌ها به وبگردی بپردازید و نگرانی از لحاظ حفظ حریم شخصی یا در خطر افتادن اطلاعاتتان نداشته باشید. Skyfire Web Browser چهارمین مرورگر برای اندروید است که تجربه جدیدی هنگام مرور در وب از طریق موبایل را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این مرورگر هوشمند با طراحی مناسب خود و همچنین پشتیبانی از فلش مشاهده ویدئو را آسان‌تر می‌کند. یکپارچه‌سازی با شبکه اجتماعی توییتر از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.تمام این برنامه‌ها به‌صورت رایگان از طریق فروشگاه گوگل پلی قابل دریافت هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  4