تفاهم‌نامه همكاري بانك صادرات با دانشگاه جامع علمي كاربردي

در جهت همكاري بيشتر با دانشگاهها و مراكز علمي صورت گرفت؛

بانك صادرات ايران در جهت تعامل و همكاري بيشتر با دانشگاهها و مراكز علمي با دانشگاه جامع علمي كاربردي تفاهم نامه همكاري امضا كرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، طي مراسمي كه با حضور اسماعيل لـله گاني مدير عامل اين بانك و محمد اخباري رييس دانشگاه جامع علمي و كاربردي برگزار شد تفاهم نامه همكاري بين بانك متبوع و دانشگاه ياد شده به امضا رسيد.

لل‍ه‌گاني طي سخناني گفت: بانك صادرات ايران با داشتن شبكه گسترده در سطح كشورخدمات مناسبي را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد و با چابكي در اين عرصه گام برمي‌دارد. به‌علاوه خدمات نوين بانكي و بانكداري الكترونيكي اين بانك از پيشرفته‌ترين و مطمئن‌ترين خدمات در سراسر كشوراست.
وي با اشاره به ويژگي‌هاي بارز بانك صادرات ايران از جمله بيشترين تعداد مشتريان، حجم زياد تراكنش هاي بانكي و فعال‌ترين درگاه اينترنتي، خاطر نشان كرد: آمادگي داريم در زمينه‌هاي مختلف با دانشگاه علمي كاربردي همكاري داشته باشيم و خدمات مورد نياز و مناسب را به كاركنان و دانشجويان آن ارائه دهيم.
 مدير عامل بانك صادرات ايران درباره انعقاد اين تفاهم‌نامه گفت: انعقاد تفاهم‌نامه بين اين بانك و دانشگاه جامع علمي كاربردي مي‌تواند زمينه‌ساز فعاليت‌هاي جديدي در عرصه بانكداري باشد، زيرا مي‌توانيم از ظرفيت‌هاي دانشگاهي براي ايجاد بسترهاي جديد خدمات به مشتريان استفاده كنيم و اين خدمات را گسترش دهيم.
وي درخصوص اهميت آموزش بانكداري در جامعه افزود: آموزش اصول حرفه اي بانكداري و بانكداري نوين يك ضرورت انكار ناپذير است كه بانك صادرات ايران آماده همكاري و تعامل با دانشگاههاست كه تفاهم نامه اخير نيز در جهت تقويت همكاري ها و استفاده از ظرفيت هاي متقابل به امضا رسيده است.
دراين مراسم، اخباري رييس دانشگاه علمي كاربردي، نيز در سخناني گفت: دانشگاه علمي كاربردي با دارا بودن ١١٠٠ مركز دانشگاهي، بزرگترين دانشگاه در نظام مهارتي است.
وي افزود:‌ تلاش ما اين است كه مشاغل غيردولتي را ترويج دهيم. همچنين مهارت اصلي اين دانشگاه بايد كارآفريني و مهارت‌افزايي باشد. ضروري است اصناف كشور دوره‌هاي تخصصي داشته باشند. همچنين در تلاش هستيم نياز روز بازار كار را به رشته‌ها و دوره‌هاي تخصصي تبديل كنيم و آن‌ها را به جامعه بياوريم .
اخباري با اشاره به قابليت و توانمندي هاي شبكه بانكي اظهار داشت: با توجه به گسترش بانكداري و ورود ابزارهاي نوين به اين عرصه آموزش بانكداري به عنوان يك حرفه مهم و تاثير گذار از اهميت ويژه اي بر خوردار است كه اين امر نيازمند تعامل بانك هاي كشور به عنوان نهادهاي اقتصادي تاثير گذار و فعال با دانشگاهها و مراكز علمي است كه بانك صادرات ايران با توجه به توانمندي هاي كه دارد از ظرفيت مطلوب و مناسبي براي همكاري با دانشگاهها برخوردار است كه تفاهم نامه امضا شده نيز به همين منظور به امضا رسيده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  75  =