مشارکت بانک پارسیان در ساخت دومین ساختمان بنیاد خیریه وفاق سبزعلوی

‌ مراسم کلنگ زنی ساخت دومین ساختمان بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور در روز ولادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت با مشارکت بانک پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،این مراسم با حضور کوروش پرویزیان- مدیرعامل بانک پارسیان، جعفری معاون فناوری این بانک و امیرحسین رستمی- مدیرعامل بنیاد‌ خیریه وفاق سبز علوی کشور برگزار شد .

دکتر پرویزیان در این مراسم با تبریک هفته وحدت و قدردانی از زحمات خادمین بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور گفت: امیدوارم این مرکز در عرصه های مختلف از جمله ادامه تحصیل و ایجاد اشتغال برای جوانان ، کمک رسانی به توسعه امکانات درمانی در مناطق محروم و کمک به ایجاد و گسترش مراکز آموزشی و پژوهشی موفق باشد.

وی با تاکید به ضرورت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی از لحاظ پایگاه فکری ، نهاد و ساختار عملیاتی در اقتصاد کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مبانی دارد که یکی از آنها، اداره اقتصاد با همکاری مردم و با تولیدات داخلی منحصر به فردی مانند فرش است .
مدیر عامل بانک پارسیان افزود: تولیداتی صادرات محور و بومی که بیانگر ظرفیت های فرهنگی کشور هستند و توان رقابت در عرصه های بین المللی را نیز دارند.وی تاکید کرد: هماهنگی همه جانبه در این راستا میان مسوولین و مردم، زمینه ساز تحولات بزرگی می شود و آینده درخشانی را برای میهن اسلامی رقم خواهد زد.

دکتر پرویزیان با قدردانی از تلاش های دلسوزانه خادمین بنیاد گفت: بسیار خرسندم که فکر واندیشه نیکوکارانه در راستای تامین هزینه های این مرکز از راههای غیرانتفاعی،اقدامات هدفمند و برنامه ریزی شده صورت می گیرد و آرزوی توفیق روزافزون برای خادمین این بنیاد را دارم.
رستمی مدیرعامل بنیاد نیز در این مراسم با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) به حضار خیر مقدم گفت و از همکاری و مساعدت بانک پارسیان در پیشرفت و رشد بنیاد قدردانی کرد.
وی افزود: با توجه به این که تمامی هزینه های بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور از محل کمک های مردمی و نذورات تامین می شود، بنیاد به تعامل بیشتر با بانک پارسیان در بحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی در جامعه چشم امید دوخته است .
رستمی در رابطه با ساخت ساختمان  کوثر اظهار داشت :قصد ما از ساخت ساختمان  کوثر این است  که انشاالله لبیکی باشد به فرمایشات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی که با تلاش خادمین مردم در بنیاد خیریه  به نتیجه خواهد رسید ، ما تمام توان خود را برای محرومیت زدایی در جامعه وایجاد اشتقال برای نسل جوان  خواهیم گذاشت تا به یاری خداوند جامعه ای پویا و سر زنده داشته باشیم.در ادامه مراسم تمامی مدعوین با حضور در محل ساخت ساختمان کوثر کلنگ  احداث ساختمان را به زمین زدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =